Aya Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Ja, folkens! Nå er jo høsten her for fullt, og vinteren rett rundt hjørnet. De aller fleste har et spesielt forhold til høst og vinter, enten det er hat eller elsk-forhold:p Jeg elsker disse årstidene, og synes de har en spesiell stemning. Derfor også et spesielt soundtrack. Rolige slowsongs, gjerne litt melankoliske (men ikke depressive), gjerne littegrann jazzy. Så, folkens, hva står på listen din hvis du skulle lage en "Sound of Autumn/Winter" CD? Her er mine: - Moon River, Henry Mancini - Autumn in New York, Ella Fitzgerald/Louis Armstrong - Wolf at the Door, Radiohead - Norah Jones, omtrent alt - Leiv Eriksson, Interpol - Silje Nergård, omtrent alt - Latter Days, Over the Rhine (nyydelig), pluss alt annet av Over the Rhine - Once upon a December, fra filmen Anastasia
Vala Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Må ærlig talt si at hos meg går det i lite forskjellig for tiden... Ligger mest på: Jamie Cullum Silje Nergård Så eh.. ja, det var ikke bredt sprektret akkurat
helenehelgesen Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Green Day - Wake me up when september ends Kommer sikkert på flere etterhvert
Betty Skrevet 20. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2007 Theater of Tragedy er helt klart min type høst og vintermusikk. Og selvsagt Sonata Arctica, de hører jeg på året rundt og syns de passer til enhver anledning
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar