Shilamon Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Fikk en link oversendt idag: http://www.militantplatypus.com/blog/archives/3790 Så hvilken vei går damen med dere? får dere henne til å snu? For meg gikk hun begge veier hultert i bultert, uten at jeg egentlig styrte henne...
Vala Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Herregud, det eneste jeg oppnådde var at jeg begynte å "skjegle" og det plutselig var to damer som gikk i "feil" retning Jeg stirret og stirret på det lille av skygge under henne og gjorde videre som det sto der, men det funket som sagt dårlig... EDIT: Der fikk jeg det til, damen gikk andre veien.. aner ikke helt hvordan men det var noe med skyggen og det og ikke se rett på selve siluetten... wee!
giggi Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Første gang jeg så gikk hun mot klokken, men etterhvert klarte jeg og styre henne Morsomt!
Betty Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Damen is all over the place hos meg Hun gikk begge veier uten at jeg bevisst styrte henne.
Line_ Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Jeg har sett den flere ganger, men jeg får den seriøst ikk til å snurre en annen vei en med klokken... Hrmf!
Ingvild Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Dama snurrer fram og tilbake akkurat sånn som jeg ønsker det. Ikkeno problem!
Mailin Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Jeg kan også styre henne dit jeg vil:) Frøkna danser fint her;)
Maria Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Etter en liten stund fikk jeg henne til å snurre dit jeg ville Stilig!
Aya Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Snella danser etter min pipe ja! No problemo!
Peers Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Hvordan får dere det til?! Her snurrer hun bare med klokken *frustrert*
Karris Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Får henne til å danse som jeg vil!
Ingvild Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Hvordan får dere det til?! Her snurrer hun bare med klokken *frustrert* Fokuser på den ene foten hennes en liten stund, og vips så snur hun.
Inustaff Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 tar pekeren på skyggen og jeg får henne til å hakke å snu frem og tilbake som jeg vil..Jeg måtte jo kødde litt ekstra med henne selfølgelig.Fatta ikke vitsen med dette jeg?Det hadde jo ikke noe med hvor jeg så hen,men hvor pekeren stod.
Peers Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Jeg får det fortsatt ikke til jeg, hun snurrer bare med klokken. Hjernen min er tydeligvis ikke veldig smart... <_<
breton Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Prøv å se til høyre for henne slik at du bare ser henne i øyekroken. Det fungerer for meg, da snur hun hver gang.
Nirm Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 For det meste så snurrer hun bare mot klokka, og en sjelden gang med klokka. Og jeg får ikke snudd henne. Kan kontrollere farta til en viss grad bare. Så den kreative delen av hjernen min lever sikkert sitt egent liv, og bare funker når den selv vil... Men jeg kan se to damer hvis jeg vil da. Det må vel gi ekstrapoeng.
Aina&Kaizer Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Jeg tror jeg er hjerneskadet. Hun vil ikke.
Tonje Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Men er ikke dette bare tull da? Uansett, hos meg går hun med klokka,og jeg har store vansker med å snu henne andre veien
Peers Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2007 Men er ikke dette bare tull da? Uansett, hos meg går hun med klokka,og jeg har store vansker med å snu henne andre veien Jeg stemmer også for at dette bare er tull, hun gjør jo bare som hun selv vil <_< Og det er å snurre med klokka... Og nei, jeg nekter å innse at det er hjernen min som er teit. Dama er teit!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar