Jezee Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Jeg er en jente på 16 år fra Bergen. Er utrolig glad i dyr, men jeg får ikke ha så mange(pga reising. mamma grunner det med at hun blir så lei seg når de dør). Men jeg har en nydelig blandingshund som heter Penny Hun er blanding av Golden Retriver og Bearded Collie. 5 november fyller hun hele 7 år :icon_fun: Snø og fotball er noe som interesserer henne, og hun er fæl å tigge etter mat. Vi fikk hun da hun var et år. De forrige eierene slo hun, så hun er livredd lange gjenstander Grunnen til at jeg registrerte meg her, er fordi jeg tenker på å få meg marsvin snart. Har noen spørsmål og sånt. Men jeg kommer nok til å lese(kanskje skrive) litt utenom det òg. Ser ut som et flott forum! Mvh Jezee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2007 Velkommen hit. Kjempeherlig hund. Også har hun bursdag dagen før meg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2007 Hei og velkommen til forumet! Håper du vil trives her, og det bare å spørre om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jezee Skrevet 20. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 20. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 Velkommen til oss! Håper du trives her Hvis du lurer på noe, er det bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 20. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2007 Hellu (: Litt av en blanding da! Skjønn hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 24. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2007 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 25. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2007 Velkommen hit til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2007 Så arti blanding! Kjempeskjønn var hun. Og velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2007 Hei og velkommen hit! Kjempe søt hund! Herlig blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar