Gå til innhold
Hundesonen.no

Milli og Ronja sin bildetråd...


helle

Recommended Posts

Testet mitt nye speilrefleks kamera i dag.. bare nærbilder tatt inne i huset da.. Milli syns kameraet var drit kult (sikkert pga den spennende lyden) så var vanskelig å ta bilder av henne når hun sto langt vekke.. kom så fort hun fikk øye på kameraet :blink:

IMG_0008.jpg

IMG_0001.jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0012.jpg

flere bilder kan sees på siden min :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Ta bilder ute på dagtid, da slipper du å bruke best. De fleste hodebilder av hunder kler også naturbakgrunn/ute bedre enn gulv og sofaer! :blink: Ellers ser det jo ut som fokus er i orden. Øvelser gjør mester!

hehe, vet, men fikk det for 1 time siden :blink: og det er bekmørkt ute.. så da ble det inne.. hehe.. men takk for tips :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha:) Jeg har det kameraet som sikkert en del har nå, Canon EOS 400D.

Flotte bilder, øynene hennes ble fine! Men jeg liker det best når du får med hele hodet (dvs ørene og). :blink:

ja, jeg har en tendens til å kutte ørene.. :blink: ganske irriterende, særlig på de bildene jeg egentlig skulle ha dem med... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
ja, jeg har en tendens til å kutte ørene.. :blink: ganske irriterende, særlig på de bildene jeg egentlig skulle ha dem med... hehe..

Men de er jo så herlig store! :P Har selv prøvd å knipse bilder av en dp med parabolører, ble noen fine bilder det. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er jo så herlig store! :P Har selv prøvd å knipse bilder av en dp med parabolører, ble noen fine bilder det. :blink:

hahaha, parabolører, herlig navn på store ører da :P ørene hennes er giga, og løvtynne, utrolig at dem står igrunn... :P

Fine bilder og søt hund :P

Min hund løper å gjemmer seg når jeg tar frem kamera(mp3, mobil og lignende òg) :P

det gjør border collien her i huset også, blits er skuuuuuummelt.. men milli syns alt bare er utrolig spennende, hun er jo tøffere enn toget, må vite :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av hundene mine som er linselus. Men når jeg skulle ta konfirmasjonsbilde i fjor, var hunden helt med! Den ville være med på alle bildene! Den har ikke vært linselus for eller etter, men den ene dagen var hunden helt i tusen! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg, typen og Milli var på fisketur i dag... Her er noen bilder fra turen, var overskyet da, men ellers bra vær:

IMG_0237.jpg

IMG_0252.jpg

IMG_0255.jpg

IMG_0259.jpg

Jeg har en vassende hund! Må tro jeg fikk sjokk da jeg så henne uti der, hun som vanligvis hopper unna mini sølepytter!

IMG_0264.jpg

IMG_0272.jpg

IMG_0296.jpg

Måtte ta med et bilde av der vi fisket også:

IMG_0251.jpg

alt i alt hadde vi en kjempe fin tur og vi gikk ikke hjem før det ble mørkt.. :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namen! Hun er jo kjempesøt :frantics: Skal nok se om jeg får til noen flere bilder av hundene mine en eller annen dag. Er ikke alltid jeg husker kameraet når vi er ute på tur. Er mye å huske på når to hunder skal ha det rette utstyret på seg, pluss godbiter, klikkeren (som jeg alltid må lete etter), og gode klær til meg selv :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe pen hund og gode bilder! Har du en annen zoom til kameraet en den du fikk med? Og hvilken da?

Er nysgjerrig for jeg skal skaffe meg slikt kamera snart. ;)

tusen takk:)

har bare det objektivet som fulgte med kameraet.. var dyrt nok i seg selv, så har ikke råd til noe ekstra greier enda :) veldig bra kamera da i hvertfall, absolut og anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...