Gå til innhold
Hundesonen.no

Kattemishandling!


borderen

Recommended Posts

Vet ikke helt hvorfor jeg legger ut dette her, men er antagelig fordi jeg er helt redd. Disse bildene av kattemisshandling går over grensen... Hva tror dere får folk til å gjøre slike akter?

http://www.snopes.com/photos/gruesome/crushvideo.asp

Det er ingen fæle bilder når man ser på denne linken, men det er linker videre! Jeg advaret om sterke bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåh :blink: . Klarte ikke se lengre enn til bilde ti. Tror jeg lar vør å se det siste bildet.. Stakkars, stakkars pusen.. Han så jo lit lam ut fra starten av :blink:

Får lyst til å lukke meg inn i fantsiverdenen min med alvemusikk og fuglekvitter...

Skriver under på den ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f!! det er ikke bare der, men aseatere er jo ikke akkurat kjent for å behandle dyr pent. det jeg ønsker å gjøre med slike folk, egner seg på ingen måte på trykk :):):)

Jeg selv hader dyremishandlere, men ikke generaliser asiatere, som dyremishandlere, kvinden på billederne er tydeligvis a kinesisk afstamning, budhister har en anden tro hvor de ikke må dræbe selv om det sker, men det er som regel folk af kinesisk afstamning der spiser hundekød f.eks.

men en person der gør disse ting som på billederne er syg/sadist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Må si dette er helt sinnsykt. Mennesker som driver med sånt burde nesten fått dødstraff selv. (he he ) - ikke no å le av egentlig.

Dette er helt forferdelig! begynner nesten å gråte. tenk hvor vondt den katten pines. tenk, den lever. også stikker hun.. jaa overalt på den. .. :) GÅR DET ANN!!! jeg klarer ikke se på det engang nesten. huff.

tenk hvor godt den ellers kunne hatt det i et godt og varmt hjem.. sinnsykeee dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:);) Skjønner ikke hva det er med en del folk i denne verden... Kan på en måte skjønne de som dreper mennesker de er veldig sure på (for all del, støtter det ikke, syns det er sykt, og de bør få stor straff), men jeg kan ikke skjønne de som gjør grusomme ting mot helt uskyldige dyr.. Mennesker eller dyr..

På en måte ser den kattungen død ut på forhånd.. Håper den var det, og håper snart kan bli slutt på all misshandling rundt om i denne verdenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig klump i halsen. Fikk skikkelig vondt inni meg!

Stakkars puselatten :-( Blei bare lei meg nå, hva får folk til å gjøre sånne ting mot dyr?

At det går an! Hvorfor er det ingen som straffer dem ? Fy **** for ei grusom kjærring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykka på 1. link og så det bilde der hun tråkket på den.. Jeg krysset ut etter 2 sek.. jeg klarte ikke trykke på de andre linkene :icon_redface::) ! AT FOLK GJØR SÅNT, HADDE AAAAALDRIIIIIIIIIIII HAT SAMVITTIHET TIL DET! ;O (føler sinnet slipper ut når jeg bruker stoooore bokstaver..)

Fant ikke noe jeg, men katte misshandling er det alt for mye av! :P

Du må trykke på linkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Sånn for ordens skyld så er snopes.com en plass hvor de avliver eller bekrefter myter, dryge avisreportasjer, påstander, nettsider og diverse. Det er fullt mulig at dette er en hoax slik som Bonzaikittens osv.

Fortsatt kvalmende og sykt selvsagt, men ikke nødvendigvis virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader.. jeg blir kvalm.... :banana: Nok en grunn til at alle huskatter burde vært kasteret og sterilisert og at man faktisk fysisk må gå til en oppdretter å kjøpe og betale for en .. Noe som hadde gjort at kun de som ØNSKET seg en katt, gikk til anskaffelse av en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

For å bringe en gammel debatt opp, så kan jeg jo opplyse at dette er en såkalt "fetisj" video (ja jeg så den nok da jeg var et par år yngre og ukjent på nettets grusomheter). Det er faktisk folk som TENNER på slikt, dermed skapes det slike videoer. Akkurat som folk tenner på såkalt "beastiality" - finnes det folk som tennes av å se dyr skvises. Om det er en flue eller en kattunge..... Kan lese mer på wikipedia om dette; http://en.wikipedia.org/wiki/Crush_fetish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Endelig var ventetiden på mer enn ett år over og ny valp er hentet!  🌸 VH Stella Polaris aka Stella 🌸  Ei tøff og trygg haldentispe som skal brukes til jakt, tur og friluftsliv. 
    • Jeg hadde nok tatt hun med til vetrinær for å være sikker på at alt er ok. Bedre å reise en gang for mye enn en gang for lite.
    • Men er det noen her som selv har erfaring med å ha to valper fra samme kull?
    • Jeg har masse ledig tid så det går bra. Har tid til å trene de separat med miljøtrening, og sosialisering med hver enkelt individ. Sånn at de får oppleve verden uten de andre hundene. Jeg trener også i hundeklubben så da kan jeg også trene de alene med kun en av dem mens den andre kan trene ro i bilen. Enten sammen med de andre hundene eller kun alene. Kommer til å trene i by, i skogen, tettsted og ved vann og strand.   Men kan ikke valpene da få uvanene av de voksne hundene også? Og at det da er vanskelig med leking inne eller soving. Jeg skjønner ikke at det er ekstra vanskelig når de kommer fra samme kull enn ikke. Hundene kan vell trekke hverandre opp selv om de lever i flokk. Jeg kan dele opp flokken og trene med de alene. Det gjør jeg allerede fra før av med de to jeg har fra før siden de trenger alenetid. Jeg er langt over middels glad i hund og jeg hadde synes det hadde vært intressert i å lære hvordan det er å ha to valper fra samme kull. Jeg er oppvokst med hund og hatt hund hele livet men aldri hatt to valper samtidig. Kun valp og ungdom sammen og det gikk bra.
    • Vår kjære Pomeranian valp som er snart 10 uker satt på fanget til en venn ved spisebordet i går, han sa først at hun prøvde å hoppe ned.. senere sa han att hun falt ned. I fallet/hoppet landet hun med hode først… Hun pep veldig uten stopp og holdt en pote opp, og jeg så på hele henne at hun ble kjempe redd. Aldri sett henne slik før og gjorde vondt å se henne så redd. Hun fortsatte å pipe når jeg løftet henne opp, men ga seg når jeg fikk roet henne ned. Da ble hun også trøtt og sovnet.    Jeg klemte først på poter, beina, halen magen/bryst og lett rundtomkring i ansiktet uten noen antydning til at hun fikk vondt. fordi jeg først ikke viste at hun landet med hode først.. Når jeg litt senere fikk vite att hun landet på hodet klemte jeg igjen rundtomkring i hele hode hennes. Da ga hun et lite pip og vred seg unna når jeg klemte på ene siden av kjeven. Dette skjedde et par ganger til når jeg klemte igjen på samme sted utover dagen. Når samboer tittet på henne virket hun helt fin og pep ikke. Senere på kvelden gikk mamma nøye over hele henne og hun syntes valpen virket helt fin og hun var nøye med hode og valpen piper ikke når hun klemmer rundt kjeven.  Hun lekte, bet biteleker og spiste på kvelden i går og har lekt masse i dag. Tror dere valpen kan ha fått noen skader av fallet? Eller at hun «bare» fikk vondt og ble redd? For en valp er det jo veldig høyt… og burde hun bli tatt med til veterinær, Selvom hun virker hel og pen i dag?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...