Gå til innhold
Hundesonen.no

Handlingkurs i Rogaland?


Arielle

Recommended Posts

Jeg prøver å få Dalane Hundeklubb til å ha litt mer utstillings/handler trening.. Er bare medlem der, og maser..

Jeg er óg veldig interessert i uts. trening og bor i Egersund, så hvis du finner ut av noe, så si i fra..

Hvis ikke legg inn ett innlegg i gjesteboken til dalane-hundeklubb.com, og si du er interessert, er vi flere er det sikkert enklere å få det i gang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få Dalane Hundeklubb til å ha litt mer utstillings/handler trening.. Er bare medlem der, og maser..

Jeg er óg veldig interessert i uts. trening og bor i Egersund, så hvis du finner ut av noe, så si i fra..

Hvis ikke legg inn ett innlegg i gjesteboken til dalane-hundeklubb.com, og si du er interessert, er vi flere er det sikkert enklere å få det i gang.. :)

jeg er også medlem i dalane hundeklubb:D trener lydighet på tirsdagene :P har allerede lakt inn i gjesteboken om di kunne starte brukskurs. . . men hvis vi begge maser i gjesteboken kanskje vi får det til? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg har lakt inn innlegg i gjesteboken til dalane hundeklubb og det hadde også Annika(tror det var det) gjort også så da håper vi på det beste men jeg vet at det skal være et kurt i utstillingsteknikk og klipping av hund i stavanger men det var et kurs som begynte i august så det kan jo være di skal ha nytt kurs etter nyttår :) (låv å håpe) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg har lakt inn innlegg i gjesteboken til dalane hundeklubb og det hadde også Annika(tror det var det) gjort også så da håper vi på det beste men jeg vet at det skal være et kurt i utstillingsteknikk og klipping av hund i stavanger men det var et kurs som begynte i august så det kan jo være di skal ha nytt kurs etter nyttår :) (låv å håpe) :P

Hvem var det som arrangerte det utstillingsteknikk og klippekurset? Alt jeg ikke får med meg i denne ammetåka! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg har lakt inn innlegg i gjesteboken til dalane hundeklubb og det hadde også Annika(tror det var det) gjort også så da håper vi på det beste men jeg vet at det skal være et kurt i utstillingsteknikk og klipping av hund i stavanger men det var et kurs som begynte i august så det kan jo være di skal ha nytt kurs etter nyttår ;) (låv å håpe) :)

Ja, det er meg som har innlegget i gjesteboken.. :P

Satser på at de ordner ett kurs der om ikke så lenge!

Hvem var det som arrangerte det utstillingsteknikk og klippekurset? Alt jeg ikke får med meg i denne ammetåka! :rolleyes:

Jeg har heller ikke fått med meg dette, kjører gjerne til Stavanger for ett sånt kurs! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg snakkt me opdretteren av lille gullet mitt og hun (Grete Iren Håkull) kunne godt ha et handler kurs hvis det var nokk folk som ville delta og om hun fant noen andre som også kunne være med og arrangere det. :rolleyes: regner med at dette blir i regi av Dalane Hundeklubb da, men er nokk opent for andre og være med også :blink: så hvis det er noen her som kunne tenke seg og være med si ifra så vi vet at det jafal er litt interesse for det :blink: så skal jeg si fra noe jeg vet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kurset er da med Nina waldeland (utrolig flink har jeg hørt) og ei med navnet Ingerborg men vet ikke helt hvem det er:D

Hun med Dverg Schnauzerene?? :(

Tror det... :(

Jeg satser på at jeg kommer.. Kjekt å få litt konstruktiv kritikk...

(MÅ jo egentlig komme, har jo vært med å mase på det............................ :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...