Shilamon Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Surfet litt rundt her en stund nå og lurer litt på hvordan man får ulike "titler" slik som nykommer, bekjent, husvarm osv. er det bare antall innlegg eller er det andre ting som innvirker?
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Får ny tittel for hver "stjerne" som fylles, dette er påvirket av antall innlegg. Etter ett viss antall innlegg, kan man skrive sin egen tittel der Jeg husker ikke hvor disse grensen går. 'edit: fant en link om dette: http://dyresonen.no/forum/helpfile-h18.html
Peers Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Får ny tittel for hver "stjerne" som fylles, dette er påvirket av antall innlegg. Etter ett viss antall innlegg, kan man skrive sin egen tittel der Jeg husker ikke hvor disse grensen går. 'edit: fant en link om dette: http://dyresonen.no/forum/helpfile-h18.html Takk for at du fant den linken, jeg lette meg nemlig grønn for å finne den... Og jeg burde jo ha oversikt over hvor sånt ligger
Shilamon Skrevet 10. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Takk, takk:) Da tror jeg at jeg skjønte systemet. Så da får jeg skrive som en helt så jeg kan lage en kul tittel på meg selv:P
vipsen Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 500 innlegg så kan du lage din egen
siljestokka Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Haha. Da skal jeg skrive for harde livet XD.. Se nå "sløste" jeg bort et innlegg allerede ..
Wanderlust Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Haha. Da skal jeg skrive for harde livet XD.. Se nå "sløste" jeg bort et innlegg allerede .. Du har nådd 500 du da, så kan lage egen tittel da
siljestokka Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Du har nådd 500 du da, så kan lage egen tittel da Hva kan man ha som Tittel mon tro ??
Espen Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Brukeren har fått svar på det han lurer på så jeg stenger emnet
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar