Shanett Skrevet 8. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2007 Heisann der:) Er en jente på 20 år som kommer fra finnmark..Bor i kirkenes sammen med min samboer og mine 2 herlige dyr:) Har vokst opp med katter og hunder siden jeg var liten baby..Har også hatt 2 rotter i mine yngre dager;) Drev også litt med hester for et par år siden,men ble ikke så mye tid til det med skole og jobb Jeg og min samboer er nå på jakt etter en Grand Danois:) Vi bor i en leilighet som mer eller mindre ligger i skogen på fjellet,så "barna" stortrives her=) Har en blandingshund på snart 3 år,som heter Akita..Hun er blanding av labrador,golden retriver og hvit elghund..Ekte bastard med andre ord;) Har prøvd å legge ut noen bilder av henne,uten hell:( Hun er kjempe snill og tålmodig med alt og alle..Noen vil nok si at hun er litt vel oppmerksomhet-syk;) Men jeg syns at det bare er kos=) Har også en hann katt på 5 mndr. som heter Odin..vet ikke helt hva slags katt han er,men fin er han i allefall:) Har ikke fått lagt ut noen bilder av han heller:( Det var litt om meg og mine dyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 8. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2007 Jeg er for trøtt til å hoppe, men velkommen hit. Håper du trives. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 9. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2007 velkommen . Hørtes ut som en flott blandingshund . Håper du får det til med bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Velkommen til sonen Hørtes ut som en nydelig blanding, håper du får til å legge inn bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar