tm100021 Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 En 11 år gammel jente er på tv ikveld på kvitt eller dobbelt, og skal gjette raser Hun var med forrige gang og... En av Borzoiene jeg bor med er ev av hundene hun skal gjette Nrk 1 20.10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Så spennende! Vi skal se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Gøyalt! Missa det forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Så morsomt! Jeg så det sist og satt bare tilfeldigvis over nå (før jeg leste denne tråden ) Kom nettopp hjem! Må følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 ja... Snart kommer Satchmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Der var'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Så fin han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 takk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 hun så at det var en borzoi! Flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Jeg satt i salen på dette programmet Fetteren min vandt 48000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 ja Jeg satt i salen på dette programmet Fetteren min vandt 48000! Hvem er fetteren din? Fine gutten ^^ Nå er det jo snart over hihi... *Dobbelpost, mod Nina* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marimus Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Så fin han er! Jeg er imponert over kunnskapene til jenta, og alle de rolige flinke hundene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Ser på det nå Så flink hun jenta var, tror hun skal inn igjen nå snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 ja Hvem er fetteren din? Fine gutten ^^ Nå er det jo snart over hihi... *Dobbelpost, mod Nina* Han som gikk opp i ringenes herre.. Han er fra den smarte delen av familien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar