Hamsteren Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Kan jeg ha 2 eller flere dverghamsterer av samme kjøn i samme bur? takker for alle svar
puddellover Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Kun robowski. Men du må kunne belage deg på å måtte dele dem. Du kan lese mer her
Miss-Pernille Skrevet 8. November 2007 Rapporter Skrevet 8. November 2007 Hei. Jeg er ny og aner ikke. :closedeyes: Men, kan man ha kanin og marsvin av samme kjønn i samme bur? Mener ikke å skifte emne altså.
LizzieDog Skrevet 11. November 2007 Rapporter Skrevet 11. November 2007 Miss-Pernille, du skulle eller hatt søkt litt, det er et annet emne om dette på kaninsonen tror jeg.. + Du skulle hellre startet et nytt emne. Men grunner til at kanin og marsvin Ikke kan gå i sammen er fordi ; -Marsvin skal ha marsvinpellets, kanin skal ha kaninpellets -Marsvin skal ha tilskudd av c-vitamin siden de ikke produserer dette selv, kanin har ikke behov for tilskudd av noe slags vitaminer -Marsvin har behov for større mengder grønfôr enn det en kanin har -Kanin har kraftige bakføtter som kan trampe i hjel et lite marsvin -kaniner kan ha en bakterie i luftveien som kalles ”bordatella”. Denne bakterien er ikke farlig for kaniner, mens på marsvin vil den føre til lungebetennelse, somregel fører den til døden [Hentet fra http://home.online.no/~j-g-gje]
Tyfonia Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 Kan jeg ha 2 eller flere dverghamsterer av samme kjøn i samme bur? takker for alle svar Hei Jeg hadde to hamsterbrødre i samme bur, men de begynte å sloss slik at vi umiddelbart måtte skille dem Prøv om det går an, men ha et ekstra bur i bakhånd Lykke til
Miss-Pernille Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 Miss-Pernille, du skulle eller hatt søkt litt, det er et annet emne om dette på kaninsonen tror jeg.. + Du skulle hellre startet et nytt emne. Men grunner til at kanin og marsvin Ikke kan gå i sammen er fordi ; -Marsvin skal ha marsvinpellets, kanin skal ha kaninpellets -Marsvin skal ha tilskudd av c-vitamin siden de ikke produserer dette selv, kanin har ikke behov for tilskudd av noe slags vitaminer -Marsvin har behov for større mengder grønfôr enn det en kanin har -Kanin har kraftige bakføtter som kan trampe i hjel et lite marsvin -kaniner kan ha en bakterie i luftveien som kalles ”bordatella”. Denne bakterien er ikke farlig for kaniner, mens på marsvin vil den føre til lungebetennelse, somregel fører den til døden [Hentet fra http://home.online.no/~j-g-gje] Åja, ja den har trampet marsvinet, ikke til døden altså. Så vi kjøpte et lite bur til marsvinet i dag så den er alene.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar