Kristina Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Nå skal vi være i Oslo en månde, og ettersom jeg ikke bor her er jeg ikke medlem av noen klubber. Men jeg ønsker å trene med noen andre for det. Så om det hadde gått ann å få til noen faste fellestreninger i Osloområdet? Om ikke faste, så med ugjevne mellomrom? Vi trenger sårt noen treningskompiser hvor hundene ikke får leke/hilse hver gang. Forslag til hvilken dag som passer? Jeg vil helst ha klokkeslett etter 6.
-Vilde- Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Vi blir gjerne med men hva tenkte du å trene??
M.J Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Vi blir med. Hundene her har veldig godt av å trene med andre hunder.
Kristina Skrevet 4. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Lydighet for det meste. Hvor er det fint å trene da, og opplyst når det er mørkt? En eller annen parkeringsplass i byen? Hvilken dag passer best for dere? Forslaget mitt, Cubaparken på den store betongsirkelen om det ikke er noe der. Eller? Eller på tøyen noen plass? På gressmatta ovenfor Munch museet?
Peers Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Vi er med Jeg setter stor pris på å få trent med andre hunder, det trenger vi!
-Vilde- Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Ja lydighet er noe vi har fortrengt Men vi er med hun trenger definitivt en oppfriskning der Vet ikke helt hvor Cubaparken er?
Miriam Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Har også litt lyst til å være med, hadde vært fint å få trent litt sammen med andre hunder... Aner ikke hvor Cubaparken er, jeg heller
Peers Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Ja lydighet er noe vi har fortrengt Men vi er med hun trenger definitivt en oppfriskning der Vet ikke helt hvor Cubaparken er? Grünerløkka, med mindre det er flere Cubaparker
Raksha Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 vi slenger oss gjerne med. :=) Kan stort sett alle kvelder minus torsdager.
simira Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Er gjerne med hvis det blir en dag det passer for oss. Er ferdig på kurs om to uker, og har to mnd på å bli klar til bronsemerket...
-Vilde- Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Forslag til dag? Jeg kan de fleste dager...
Miriam Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Mandager og onsdager er vanskelige for min del, men tirsdag, torsdag og fredag går som regel fint
turbogutten Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Jeg blir med hvem dager jeg kan spørs litt men henger meg på de dagene det passer
Kristina Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Tirsdag og torsdag funker for meg og. Ingen som veit om passelige treningssteder altså? Ekeberg da?
Peers Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Hvis det blir på kvelden (det vil si etter 18.30), kan jeg mandager, fredager og eventuelt helger. Dersom det blir på dagen før kl 13.00 kan jeg mandag, tirsdag, onsdag og eventuelt helger. Varierer selvfølgelig litt, men det er en generell greie i hvert fall
Kristina Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Virker som om flest kan på fredager? Er det okay for de andre og? Skal vi si fredag kl 6-7? HVOR??
-Vilde- Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Jeg kan de fleste fredager framover men ikke alle. Men vi er med fredager vi Vi kunne ikke ha tatt det ved Skøyen skole da? Rett ved frognerparken? Tror det er lys der
Kristina Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Jo, kan vi vel. Jeg har aldri vært der, men det er ok for meg. Hva heter bussholderplassen?
Raksha Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2007 Vi er gjerne med, men har løpetid her enda, så om det kommer hanhunder som ikke takler det, står vi over første gang.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar