Gå til innhold
Hundesonen.no

Blog

Toller

Recommended Posts

Skrevet

Jeg leter etter et blogsted hvor jeg har mulighet til å skrive og legge inn litt bilder i ny og ne, nå som jeg ikke har mulighet til å oppdatere hjemmeside så ofte.

Jeg vil ha en blog som ser grei ut og hvor det er lett å legge inn bilder og tekst. Alle forslag taes i mot med stooor takk :icon_redface:

Skrevet

www.trykker.com - er akkurat likt som wordpress, bare at du har flere design å velge mellom i tillegg til at du kan redigere css-filen der uten å måtte betale for det slik du må på wordpress.

Skrevet
Takk for svar! :) Men koster noen av disse penger?

Trykker.com, wordpress og blogtown er alle gratis. Det går vel an å oppgradere til et eller annet på wordpress som man må betale for (tror jeg), men det er ikke et must.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for trykker.com jeg nå :)

Men jeg lurer litt på hva CSS er? Kan jeg bruke en html kode som CSS?

Skrevet
Jeg har bestemt meg for trykker.com jeg nå :)

Men jeg lurer litt på hva CSS er? Kan jeg bruke en html kode som CSS?

Css er regler for hvordan html-siden skal se ut, f.eks hvilken farge linkene skal ha. Skjønner ikke helt hva du mener med å bruke html-kode som css...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...