Eva-Kihla Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Får vel vise fram min flotte kaldblods da dere! Satser på at han skal gå mønstringsløpene om ca en måned og klare dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Han var skikkelig lekker! Gleder meg til å se dere på banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Ååå! Altfor, altfor, ALTFOR pen. Din heldiggris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 ÅÅååh farlig farlig bilde! Jeg har så lyst på kaldblods at jeg svimler hver gang jeg ser bilder eller besøker venninner som har. Utrolig vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Så vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 4. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Han er lekker! ...og jeg vil gjerne treffe han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 sikke fin den er. Hvor gammel er den siden den skal gå mønstringsløb? har ikke selv erfaring med kaldblods, kun varmblods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 24. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2007 sikke fin den er. Hvor gammel er den siden den skal gå mønstringsløb? har ikke selv erfaring med kaldblods, kun varmblods. Han er 2 år, så må klare det før 10des. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 2. November 2007 Rapporter Share Skrevet 2. November 2007 Herregud det var lekker hest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 For et nydelig eksemplar av rasen. Han hadde et herlig kaldblodsuttrykk. Beste rasen i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 hvilken oppdretter kommer han fra? lurte på navnet...åsheim har vi nemlig i trondheim...nyfiken bare. klarte han kravet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 31. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 hvilken oppdretter kommer han fra? lurte på navnet...åsheim har vi nemlig i trondheim...nyfiken bare. klarte han kravet forresten? Han klarte kravet bra.. Til tross for at han løp kun med varmblodser som løp laaangt forran han, og han bak aleine! Oppdretter er Tore Gulbrandsen i KROKKLEIVA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Han klarte kravet bra.. Til tross for at han løp kun med varmblodser som løp laaangt forran han, og han bak aleine! Oppdretter er Tore Gulbrandsen i KROKKLEIVA så bra da! grattis hvilken bane sogne du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 han var kjepefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2009 Kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2009 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2009 Åsheim Spik er nå 4 år, så dette er en gammel tråd, men ett hyggelig gjensyn for det. Han er leid bort til Harstad ser jeg på DNT sine sider. Håper han holder seg frisk og tjener noen slanter snart. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 5. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2009 Åh, så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 6. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2009 Virkelig, virkelig nydelig hest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 29. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2009 Åsheim Spik er nå 4 år, så dette er en gammel tråd, men ett hyggelig gjensyn for det. Han er leid bort til Harstad ser jeg på DNT sine sider. Håper han holder seg frisk og tjener noen slanter snart. Lykke til! Stemmer, hadde ikke tid til å ha han selv. Så leide han bort Han koooser seg og satse på han klarer prøveløpet snart! Kan jo oppdatere med bilder fra sommeren 08, da jeg hadde han selv. Meg og Spik Er man traver må man jobbe for føden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Jeg har ikke skrekkelig sans for travere, men Spik er virkelig vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 30. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Jeg har ikke skrekkelig sans for travere, men Spik er virkelig vakker! Ja.. Han er noe for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2009 Åw, helskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar