Linemor Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Jeg er ei jente på 22 år fra Trondheim. Jeg har vokst opp på en gård i Surnadal, Møre og Romsdal, for 4 år siden flyttet jeg til Trondheim for å studere og her ble jeg boende ^_^ Da jeg alltid har hatt dyr rundt meg har jeg begynt å savne dette skikkelig etter jeg flyttet for meg selv, derfor er jeg nå på utkikk etter en hund valget har falt på chihuahua da dette er en nydelig rase med helt fantastisk stor personlighet for sin lille størrelse! Jeg venter fortsatt på "den rette", valpen altså, og bruker tiden til å lese meg opp i bøker og på forum. Det var litt om meg
ToNo Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Velkommen hit! Er ganske fersk her på siden jeg også! Lykke til med den kommende valpen, flott liten rase du har valgt!
SoppenCamilla Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Hei hei og velkommen. Disse små hundene har en tendens til å tro at de er kjeeeeempesvære! hihi.. er så nydelige atte... Lykke til meg valget av oppdretter og valp
IM Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Kremt.. den meldingen fra mushroom over.. den er fra meg.. hun var logget på på min data, og jeg så det ikke.. Men velkommen!
Espen Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Hei og velkommen til Dyresonen, du må holde oss oppdatert på hvordan det går med valpeletingen
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Velkommen hit Gøy med flere Chi folk her, er en super herlig rase Lykke til med oppdretter/valpe leting
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar