Gå til innhold
Hundesonen.no

MIdd/lus

Richard

Recommended Posts

Skrevet

Jeg gredde hundene i dag og så de flassa en del så jeg kikka ordentlig bra over det ekstra bra og da så jeg at det var små midd lignendes dyr der ! fargen var brun aktig !

ringte dyrlegen og de sa at det var hunde midd og at jeg kunne bruke stronghold mot det!

noen som har noe erfaring med dette?

----------------------------------------

sjekka nå og fant bilder på internett , det er blodlus!

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod.Josie&Miriam*

Skrevet

Det eneste som fungerer skikkelig på blodlus er, etter min erfaring, stronghold!

Alt annet fungerer kun middels bra.

Jeg snaker av erfaring. Har hatt lus på bikkjedyret 6 ganger siden hun var valp (hun er litt over to år). Det er nok en ukjent nabo med lus her. Men strongholden tar lusa svært raskt. Exspot derimot fungerer svært sakte.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...