Jump to content
Hundesonen.no

Letohallen

Benedicte

Recommended Posts

Gikk helt greit med oss, fikk med oss 1 hp, 2 ck, 1 cert, 1 championat og 1 BIR hjem :icon_redface:

Bella ble nr. 3(av 7) i klassen med hp.

Kritikken: "16 mnd, Kraftig helhet, Bra skåret hode, God hals, Velutviklet kropp, Kraftig benstamme, Bra vinkler, bevegelser meget bra, Utmerket pels farge og tegninger, meget bra temperament."

Litt irritert over å ikk få ck med en så bra kritikk :)

Står jo ingenting om hva som gjorde at hun kun fikk hp.

Skye terrierne vi hadde med fikk disse resultatene:

NordJv-06 Nuch Bayero's Danny boy: 1-1chk, ck, BIR

Bayero's Dot Com: 1-1ak, ck, cert, 2bhk og championat!

Lille Babs debuterte som veteran i går, og ble 3. BIS-veteran :icon_redface:. I rasen ble hun BIM, slått av en fantastisk flott hannhund som kun 16 mnd gammel greide å bli BEST IN SHOW !! Utrolig artig for oss raseentusiaster :).

2007-09-30-MezzoforteSurprise03.jpg

Syntes det ligna på deg ja :P

Da vet du hvordan jeg ser ut, og oppfordres derfor til å hilse neste gang :P Jeg er ikke spesielt flink til å kjenne igjen folk nemlig, så folk må komme til meg :icon_redface:

Da vet du hvordan jeg ser ut, og oppfordres derfor til å hilse neste gang :P Jeg er ikke spesielt flink til å kjenne igjen folk nemlig, så folk må komme til meg :icon_redface:

Hadde hilst om du ikke var så opptatt :P Sto rett utenfor ringen ved dommerbordet med ungen knytt på magen :P

Hadde hilst om du ikke var så opptatt :P Sto rett utenfor ringen ved dommerbordet med ungen knytt på magen :icon_redface:

Det var litt kaos for meg akkurat da ja :P Første gang jeg prøvde meg som skriver, så jeg hadde litt problemer med å holde oversikt over hunder, papirer og dommer på en gang. Litt i min egen verden kan du si :P

Han var kjempefin! Jeg var skriver i den ringen, og ble veldig sjarmert av ham :icon_redface:

Han har klart det med meg også :P . Det er den allerførste hannhunden jeg ikke har solgt fra meg.

Ja han var utrolig flott! Gratulerer så mye...

Tusen takk Lill :P

Hadde hilst om du ikke var så opptatt :P Sto rett utenfor ringen ved dommerbordet med ungen knytt på magen :icon_redface:

Den knyte genseren din var bare kjempestilig- også så praktisk da :P

Gikk ikke sånn skrekkelig bra for oss. Dennis vant sin klasse med CK og ble 3 BHK, mens Echo fikk 1 og ble nr. 2 i klassen sin uten noe mer- det er vel første gang han gikk ut uten CK på et halvt års tid..

Duna lille likte ikke dommeren, hun. :rolleyes: Hun er vist MYE og har aldri brydd seg om dommeren overfaller henne bakfra og drar opp kjeften hennes før -hun godtar det meste og tar livet med ro- men nå knurret hun og fikk 0. Var en junior hann som også reagerte og glefset etter denne dommeren. HAr ikke sett noe slikt i basenji ringen på lange tider. Han drev og tøket hendene med baby lotion- kan det ha vært lukten av denne de ikke ville ha i kjeften? Vet da sannelig, jeg...

Den knyte genseren din var bare kjempestilig- også så praktisk da :)

Gikk ikke sånn skrekkelig bra for oss. Dennis vant sin klasse med CK og ble 3 BHK, mens Echo fikk 1 og ble nr. 2 i klassen sin uten noe mer- det er vel første gang han gikk ut uten CK på et halvt års tid..

Duna lille likte ikke dommeren, hun. :rolleyes: Hun er vist MYE og har aldri brydd seg om dommeren overfaller henne bakfra og drar opp kjeften hennes før -hun godtar det meste og tar livet med ro- men nå knurret hun og fikk 0. Var en junior hann som også reagerte og glefset etter denne dommeren. HAr ikke sett noe slikt i basenji ringen på lange tider. Han drev og tøket hendene med baby lotion- kan det ha vært lukten av denne de ikke ville ha i kjeften? Vet da sannelig, jeg...

Nei ikke akkurat vanlig at Basenjien gjør det. Hehe. Nå har jeg veldig lite erfaring med basenjien, men mener at det er en veldig utadvent hund som elsker mennesker:)

Når du snakker om basenji. Ei jeg kjenner skulle stille hannen sin på Basenjispesialen noen år tilbake. Den dommeren haddehatt på seg parfyme så vi som stod utenfor ringen kjente lukta rimelig godt kan du si. Basenjien kom seg på bordet og begynner å rulle seg på dommeren. Skal si folk lo godt da. Dommeren fikk ikke undersøkt hunden fordi han rullet seg på hene hele tiden. Hun sa hun aldri hadde ldd så mye. Folk rundt knakk sammen i latter og filmet og tok bilder. Eeiren stod der og ble rødere og rødere i fjeset. Morsom å se på:D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...