magpie Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Hei! Jeg er ny her på forumet, og for tiden venter jeg på å få hentet hjem min cane corso valp, som er leveringsklar om to uker.. Jeg flytter til Porsgrunn om ca to måneder, og tenker å gå valpekurs med han der så vi kan blir kjent med litt andre hunder og eiere der borte siden det er der vi skal bo. Så hvis noen har oversikt om det starter opp noen kurs i november/desember i Porsgrunn/omegn, gi meg en lyd da Hilsen Magpie (litt valpesyk for tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Hei, og velkommen til forumet! Håper du vil trives her, bare spør om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Hei og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magpie Skrevet 1. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Velkommen hit Tipper du gleder deg til valpen kommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar