Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen 29-30/9

ingrid_92

Recommended Posts

Skrevet

Resultater anyone? :wub:

Skjøl var eg ikkje med den gongen her, men mamma stilte vesle Lita (Mellsjahøgda's Olympia), og det blei Cert i dag òg, + BIM!(shetland sheepdog) :wub:

*Kjempestolt* :icon_fun:

Noken fleire som har tatt turen til Bergen i helga?

Skrevet

Min søte herlige fantastiske (kremt.... :wub:) Tervueren tispe Chevy's Kahroma ble BIM med Cert idag.... Da er det bare å vente på at hun blir 2 år, og jakte på et lite cert... :wub: for stor-certet fikk hun jo på nkk bø som 10 mnd gammel debutant. :wub:

Skrevet
Resultater anyone? :wub:

Skjøl var eg ikkje med den gongen her, men mamma stilte vesle Lita (Mellsjahøgda's Olympia), og det blei Cert i dag òg, + BIM!(shetland sheepdog) :wub:

*Kjempestolt* :icon_fun:

Noken fleire som har tatt turen til Bergen i helga?

Gratulerer så mye. Da står hun for Championatet da. Lykke til!

Jeg var der ikke, men vet at Croft's Brown Sugar ble BIR. Han bor her på Sandnes :wub: og eies av Janne Andersen.

Hvordan det gikk i gruppen vet jeg ikke.

Skrevet

Freia fikk en flat blå som vi sier så fint, hun har ikke helt perfekt bitt så jeg forventet ikke noe mere.

Stilte som valp i haugesund og der sa de at hun hadde underbitt i dag hade hun revers saksebitt (skjønner ingenting jeg)

Broren til Freia fikk der i mot CK - Cert - 3BHK på sitt første forsøk i ringen.

Stolt oppdretter i dag ja :wub:

Skrevet
Hihi, kan si at du hadde en bra dag Benedicte :wub: Gratulerer med alle tre!

Gjett om!:wub: Gleder meg til å stille Memphis igjen. Dommeren er visst en veldig dyktig fuglehunddommer, og han takket meg for at han fikk se en så utrolig flott vorstehhund i ringen!

Kritikken til Memphis:

5,5 mnd hannhund. Utmerket type, bra størrelse. Velbygget for alder. Herlig hode, flott hals. Meget god kropp for alder. Bra benstamme + poter. Meget gode bevegelser. Flott fremvist

MEMP.jpg

TIAAAA.jpg

Skrevet
Gratulerer så mye. Da står hun for Championatet da. Lykke til!

Tusen takk! Blir NKK kongsvinger neste helg, så er jo lov å håpe, skjøl om ho selvfølgelig er i felling :rolleyes:

Gratulerer så masse med gode resultater alle sammen! :icon_fun:

Skrevet
Tia fikk CERT og ble BIR.

Memphis stilte på valpeshow og ble BIR og BIG:-)

Stilte også Sico som ble 2BHK med cert

Igjen, GRATULERER!

CERT og 2BHK :):D:P

Kun slått av henne jeg stilte til BIM dagen før - så det var helt ok :icon_redface:

Dere er så flinke, Kath, GRATULERER, dette er så velfortjent :P

Skrevet

Chantana er av og til en 1. kvalitetshund og av og til en 2. kvalitetshund - aldri noe mer :icon_redface: Hehe! På lørdag ble fikk hun 1KVAL og 4KONK. På søndag ble hun 2KVAL. Nei, neste gang blir vi å se i LP-ringen :) Der har det ikke så mye å si om hodet er for lite!

Gratulerer til dere andre!

Skrevet
Chantana er av og til en 1. kvalitetshund og av og til en 2. kvalitetshund - aldri noe mer :icon_redface: Hehe! På lørdag ble fikk hun 1KVAL og 4KONK. På søndag ble hun 2KVAL. Nei, neste gang blir vi å se i LP-ringen :D Der har det ikke så mye å si om hodet er for lite!

Gratulerer til dere andre!

Syntes hun er meget pen jeg, det eneste er det med hodet som du bemerker.

Tror Mephis eies av Benedictes mor :)

Skrevet
Grattis Benedicte og Kathrine!

Memphis er så utrolig lekker :) Håper det kræsjer med han og Tia en dag så jeg får stilt han ;) hihi

Ja! Han minner så utrolig mye om pepper da han var på den alderen at det er skummelt! Stor, nesten overvinklet bak, lange bein med store poter og vimsete :icon_fun:

øverste bildet er rævva, både halen henger og han ser høy ut bak fordi jeg ikke fikk strukket ut bakbeina hans skikkelig (han sklei på gulvet)

Utstillingshelg_i_Bergen_sept._07_108.jpg

Utstillingshelg_i_Bergen_sept._07_102.jpg

Utstillingshelg_i_Bergen_sept._07_104.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...