Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen 29-30/9


ingrid_92

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Min hund: Sukkertoppen's Secret Og Success kalt Ivo vant klassen 6-9mnd hannhund begge dagene og fikk BIR og BIG4 på lørdagen kjempefornøyde :icon_fun:

Jeg hadde også meg meg ei tispe av Grete Håkull å hun fikk en 2 plass å CK og er fornøyd med det da hun var ganske så avrøytet :)

Geir Ove Håkull var også og han fikk siste certet på Lissi og 2 andreplasser på en hannhund med navnet Zack. så det var forsåvitt en god helg for oss alle fra Egersund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund: Sukkertoppen's Secret Og Success kalt Ivo vant klassen 6-9mnd hannhund begge dagene og fikk BIR og BIG4 på lørdagen kjempefornøyde :icon_fun:

Jeg hadde også meg meg ei tispe av Grete Håkull å hun fikk en 2 plass å CK og er fornøyd med det da hun var ganske så avrøytet :)

Geir Ove Håkull var også og han fikk siste certet på Lissi og 2 andreplasser på en hannhund med navnet Zack. så det var forsåvitt en god helg for oss alle fra Egersund :P

Gratulerer med flotte resultater!

Må bare si at det var flere fra Egersund der...........hehe......det gikk ikke like bra med alle! Flat rød her..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei då noen fra egersund jah:D men alle kan jo ikke vinne hver dag.fikk jo CK på Lotta ene dagen og ut av ringen med tannfeil andre dagen :) hunden er jo ove 2 år og stillt hver og en annledning og ALDRI før har noen sakt at hun har tannfeil <_< hehe så da ble det en paff jeng fra egersund jah:D menmen tror aldri den hunden får blå igjen nei :P hehe men det er så forskjellig fra dommer til dommer. fikk bare posetivt på ivo på lørdag men på sundag hadde han plutselig fallende kryss ikke bra nokk hode og litt lite bryst :glare: så jeg har bare lært og smile fint gå ut av ringen ta det posetive og se hva jeg kan gjøre bedre nestegang:D men er surt nor du får noen på kritikken som du vet at aldeles ikke stemmer hehe menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og si at hunden aldri får blått igjen er vel kanskje litt naivt da?

Altså championer får jo blått med riktig dommer med det systemet vi har.

Dessuten er tangbitt ( om det var det) en feil på flat, bare at de fleste dommere ikke legger seg opp i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kanskje feil skrevet men poenget var at den hunden kommer nokk aldri mer til og få blått for tannfeil for den hunden har helt fine tenner hun mente en av tennene var sjeve men vi har spurt maaangen men ingen finner denna tanna :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...