ToNo Skrevet 28. September 2007 Rapporter Skrevet 28. September 2007 Jeg har akkurat registrert meg her, og vil fortelle litt om meg og mine hunder! Har to glatthårete Foxterriere, Kaisa som er 5 år og lille Wilma som snart er 9 mnd. Har også hatt en Golden Retriver, Stella, men hun ble syk og måtte avlives i vår desverre. Foruten mine hunder har jeg tre kastererte hannkatter og noen høns, ender og gjess! Så her er det liv! Foxterriere er en utrolig trivelig rase, lettlærte og morsomme! Og selvfølglig en smule sta, som jo terriere skal være! Har nok funnet "min" rase tror jeg, trives veldig godt med jentene mine!
Miriam Skrevet 29. September 2007 Rapporter Skrevet 29. September 2007 Hei, og velkommen til forumet! Håper du vil trives her, og bare spør om du lurer på noe
ToNo Skrevet 29. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2007 Hei, og velkommen til forumet! Håper du vil trives her, og bare spør om du lurer på noe Tusen takk skal dere ha!
ToNo Skrevet 29. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2007 Hei og velkommen Takk og takk!
ToNo Skrevet 3. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Takk skal du ha! Så flott hjemmeside du har!
ToNo Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Takk for det Wigdis! Trives allerede godt her!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar