Guest Gråtass Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Dere må bare gå inn å se på Christine sin hjemmeside "kennel Støvlia". Den er bare helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Jøss, det var en ny variant. Her i huset har vi kun grå, brune og til tider sorte hybelkaniner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Jeg har vært innpå den før, den er seriøs genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Sendte link til et par bekjente da jeg oppdagt den... Virkerlig genial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Knallbra idé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Har vært innom den tidligere, den er genial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Siden er bare et resultat av kjedsomhet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Haha, så utrolig morsomt! Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Lenge siden jeg har vært der - oppdrettet noen nye NUCH'er Christine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Haha bra side. Jeg har akkurat måttet avlive hele bestanden min pga sterk grad av innavl. Noen tips til å unngå innavl? Mine har til tider formert seg i et tempo som gjør at jeg har vanskelig for å holde hanner og hunner adskildt. dessuten har jeg en følelse av at de også er tvekjønnede og kan formere seg selv (slektskap med iberiasneglen?). Har du noen tips til å forbedre oppdrettet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar