Gå til innhold
Hundesonen.no

Når dere skal ha valpen stueren


~katrine~

Recommended Posts

Jeg gjorde ikke det med min første hund, og de få gangene han tisset inne så tisset han så klart på teppet :) Er også en del vakre bitemerker og frynser på det ene teppet vårt, et lite minne Theodor bestemte seg for å legge igjen (valpetenner, skumle saker)

Får valp igjen om 7 uker, og da skal tappet bort, grunnet erfaringer fra forrig runde med renslighetstrening. Ruller teppet sammen og putter det i boden til vesla er stueren (så slipper samboern min å bekymre seg over teppet sitt :rolleyes: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :)

har fjernet alle teppene her,utenat det som er i nettbutikkens lokale,og det tisser hun selvfølgelig på de få gangene hun er der.. :rolleyes:

ellers ser det heldigvis ut som hun er på tur å bli ganske så stueren,må bare lære seg å si ifra.. :)

savner gulvmattene.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fjernet ikke teppene, fordi han tisset mest på gulvet, MEN det har hendt seg det ble et uhell eller fem under husren perioden. Det ene er et persisk teppe, og det skal vi sende på rens nå (har skrubbet og vasket det i mellomtiden såklart, men det sitter igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. Gulvtepper? Hva er det? :wub::wub:

Vi har ingen gulvtepper i huset lengre, bortsett fra et i yttergangen.

Kan ikke huske at vi har hatt det på mange år, tror min mor ble lei av å tørke tiss(jeg hadde en notorisk teppetisser av en katt før), hår og spy(ja, for de må så klart spy på teppet hver gang :rolleyes: ) så de ble fjernet for godt.

Hadde vi hatt noen derimot, så ville de garantert blitt fjernet om det kom valp i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...