Gå til innhold
Hundesonen.no

Skal kjøpe bærbar Pc


Taran

Recommended Posts

Har tenkt å få kjøpt med bærbar pc nå, trenger det i forbinnelse med skolen blant annet, og kjekt å ha sånn ellers.

Men aner ikke hvilken pc jeg burde kjøpe, eneste er at jeg har noen krav..

- Skal brukes til mye bilderedigering/ filmredigering/ webdesign / musikk og film avspilling og ellers vanlig skriving..

- Stor plass og bra farger

- Bra batteri kapasitet

- Være rask

- Passe stor skjerm

Går medier og kommunikasjons linjen, så viktig at den kan brukes til bilderedingering...osv

Prisklasse er egentlig det samme, men finnes det rimelige gode Pc'er gjør jo ikke det noe ;)

Noen forslag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jeg har en acer-maskin og er veldig fornøyd :brr: Hatt den i ett år nå. Min er i aspire 5670-serien og kostet ca. 10000, men du finner dem jo i alle varianter, da. Anbefales! Ikke noe trøbbel med min ennå i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hva heter den? Har du Vista på den? Har hørt at Vista er så treigt hvis man skal redigere bilder og sånne ting...

Den jeg fikk heter 5610z eller noe i den duren :lol: Har ikke redigert noen bilder på den enda, så vet ikke om den er treig eller ei. Til nå har det fungert supert og kjørt mange program på den iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den jeg fikk heter 5610z eller noe i den duren :lol: Har ikke redigert noen bilder på den enda, så vet ikke om den er treig eller ei. Til nå har det fungert supert og kjørt mange program på den iallefall:)

hehe, jeg sitter på en lik maskin i skrivende stund. En lånemaskin riktignok, jeg har nemlig levert inn min egne acer, og mormor og morfar sin på reparasjon. *arg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har en Acer Aspire med Vista og den fungere utmerket til å redigere bilder ,filmer osv. Aldri vært noe tull med den til nå og den reagere rask selv om jeg har opp mange programmer på en gang osv :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...