Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele til whippet?


Sissi

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle kjøpe ny sele til begge dyra, men sliter med og finne noe jeg syntes sitter godt og noe spesiellt Doffen ikke bare går ut av med en gang, har prøvd en del forskjellig, men er så kjedelig når han rygger ut av selen på flere av dem... ikke helt optimalt og ha på tur. Myndekroppen er ikke akkurat den kroppen det er lettest og finne noe til syntes jeg...

Noen som har noen gode tips? :cool:

OG skulle noen vite om noen nettbutikker eller private for den saks skyld som lager/selger myndehals bånd så vil jeg gjerne ha tips om det også, på tide med fornyelse her i gården :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RuffWear-selen er fremdeles en hit hos meg! Bilde av Gullet med sin er i tråden Lizzie har linket til.

Halsbånd - foretrekker du skinn, stoff, halvstrup, spenne? Jeg er veldig fornøyd med halvstrup-båndet i kenguruskinn jeg fikk sydd på bestilling fra ei dame i Australia (er du interessert, kan jeg sikkert somle fram mail-adressen hennes):

altan.jpg

ute.jpg

Tror det ble omtrent 300 kr med porto. Ikke så galt for håndverk, synes jeg.

Ellers har de jo veldig mye fint her, da:

http://hideandcollars.co.uk/index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve at kontakte danske Kenjan, de har en forhandler her i Norge, men laver også ting på bestilling og efter mål. Alle deres ting er håndlavet, og de er ikke dyre at købe fra. Deres læder seler koster efter størrelse 399kr eller 499kr, og deres norske forhandler holder samme priser.

www.kenjan.dk mener det er deres hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...