Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?

HildeM

Recommended Posts

Skrevet

Har du kunne laget et stor i str. 760x190 px? Det er til toppbanneret på hjemmesiden til Ask. Bilder finner du på siden, men det er flere under "din hund". ;)

• Svar 521
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Julen er her snart, og jeg lager gjerne julebanner/julekort til de som vil ha!

Lyst til å lage julekort til meg?

Skrevet

Her er banneret til Ask:

bannerask.jpg

Vet ikke hvor bra det ble da. Lager kanskje et nytt senere. Hva vil du det skal stå?

Til dere andre: Kan dere si hva som skal stå på kortet? Det gjør jobben min så myye enklere!

Takk!

• 4 weeks later...
Skrevet

Lag gjerne signatur til meg folkens :D

bilder finner dere på hjemmesiden min, i linken i signaturen!

Store bannere som har blitt laget til meg har jeg brukt og bruker på hjemmesiden :D

Kom gjerne med flere, slik at jeg kan forandre i ny og ne.

Skrevet

Prøvde å lage et til deg MariaN. Sånn ble det:

diesel.jpg

Har null erfaring og ingen fancy programmer (utenom paint da :rolleyes: )

Skrevet

Ser at Kristin Bergan har lagd et, men det var så lenge siden jeg har lagd, så jeg lagde til deg likevel, MariaN!

banneraron.jpg

banneraron2.jpg

banneraron3.jpg

bannerdiesel.jpg

bannerdiesel2.jpg

bannerdiesel3.jpg

Skrevet
Oi! Dine var vist mye finere Wheatentass.. Hehe.. :barfy: Hvordan får du det til?

Så enkelt som det går an! Kopierer bildet, limer det inn på "arket" og legger til tekst... Dessuten synes jeg det blir finest om man har teksten helt nede eller helt oppe, og ikke i midten. Da blir det ikke så rotete..

Skrevet
Du har Paint Pro. Stoor forskjell derifra og til vanlig paint.

Ikke på det jeg gjør.. Limer inn bildet og legger til tekst. Nothing more! Menmen.. Last ned en trial på paint shop pro da!

Skrevet
Ok, så planlegger jeg å drive "proffesjonelt" med banner-produksjon, nå når jeg har begynt å skjønne meg på Paint Shop Pro.

Problemet er, at når jeg skulle legge det nylagede banneret ut på freewebs-siden min, så virket det ikke! Heller ikke på den gamle piczo-siden...

Jeg vet nok hva problemet dèr er. (feil "bildetype" som ikke virker på det programmet)

Det merkelige er at jeg har fått til å legge ut bilder jeg har laget på Paint Shop Pro før. (tror jeg) men det er da litt merkelig at det noen ganger skal gå an, og andre ganger ikke?

Noen enkle programmer jeg kan bruke for å legge ut bilder i før jeg legger dem ut her?

Jeg har nemlig ikke funnet ut noen andre måter enn å legge ut på internett først, for så å legge inn her, og som vedlegg da, men det kan jo som kjent ikke forsette i det uendelige.

Finnes det andre måter?

Jeg håper noen kan hjelpe meg...

Så snart jeg har fått orden på dette kan jeg prøve meg på å lage banner til noen andre, men ikke forvent noe stort!

-------------

Jeg har nå fått orden på problemet! Jeg vil gjerne prøve meg på å lage flere bannere... Spør i vei!

Hei.

Jeg kan være en test kannin for deg også, vist du vil prøve å lage en eller flere banner til meg. Blir veldig glad for de jeg får. Kan det ikke selv så jeg blir glad vist andre vil prøve:)

Bilder ligger på http://home.online.no/~atlebek

Hilsen budiat

Skrevet

Visste ikke hvilken tekst du ville ha, men regnet med det var navnene på hundene...

bannerathos.jpg

Lagde bare ett, siden der er veldig mye jobb med banner med flere hunder (:

Vet ikke hvor pent det ble, menmen..

• 2 weeks later...
Skrevet
Hei.

Jeg kan være en test kannin for deg også, vist du vil prøve å lage en eller flere banner til meg. Blir veldig glad for de jeg får. Kan det ikke selv så jeg blir glad vist andre vil prøve:)

Bilder ligger på http://home.online.no/~atlebek

Hilsen budiat

Her har du ett jeg har prøvd meg på, brukte valpebilder av hundene.

BannertilAina.jpg

Skrevet
Her har du ett jeg har prøvd meg på, brukte valpebilder av hundene.

BannertilAina.jpg

Er ikke det for stort til å bruke på forumet? Mener max størrelse er 300x60

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...