Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?


HildeM

Recommended Posts

  • Svar 521
  • Created
  • Siste svar

Her er banneret til Ask:

bannerask.jpg

Vet ikke hvor bra det ble da. Lager kanskje et nytt senere. Hva vil du det skal stå?

Til dere andre: Kan dere si hva som skal stå på kortet? Det gjør jobben min så myye enklere!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lag gjerne signatur til meg folkens :D

bilder finner dere på hjemmesiden min, i linken i signaturen!

Store bannere som har blitt laget til meg har jeg brukt og bruker på hjemmesiden :D

Kom gjerne med flere, slik at jeg kan forandre i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Dine var vist mye finere Wheatentass.. Hehe.. :barfy: Hvordan får du det til?

Så enkelt som det går an! Kopierer bildet, limer det inn på "arket" og legger til tekst... Dessuten synes jeg det blir finest om man har teksten helt nede eller helt oppe, og ikke i midten. Da blir det ikke så rotete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har Paint Pro. Stoor forskjell derifra og til vanlig paint.

Ikke på det jeg gjør.. Limer inn bildet og legger til tekst. Nothing more! Menmen.. Last ned en trial på paint shop pro da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så planlegger jeg å drive "proffesjonelt" med banner-produksjon, nå når jeg har begynt å skjønne meg på Paint Shop Pro.

Problemet er, at når jeg skulle legge det nylagede banneret ut på freewebs-siden min, så virket det ikke! Heller ikke på den gamle piczo-siden...

Jeg vet nok hva problemet dèr er. (feil "bildetype" som ikke virker på det programmet)

Det merkelige er at jeg har fått til å legge ut bilder jeg har laget på Paint Shop Pro før. (tror jeg) men det er da litt merkelig at det noen ganger skal gå an, og andre ganger ikke?

Noen enkle programmer jeg kan bruke for å legge ut bilder i før jeg legger dem ut her?

Jeg har nemlig ikke funnet ut noen andre måter enn å legge ut på internett først, for så å legge inn her, og som vedlegg da, men det kan jo som kjent ikke forsette i det uendelige.

Finnes det andre måter?

Jeg håper noen kan hjelpe meg...

Så snart jeg har fått orden på dette kan jeg prøve meg på å lage banner til noen andre, men ikke forvent noe stort!

-------------

Jeg har nå fått orden på problemet! Jeg vil gjerne prøve meg på å lage flere bannere... Spør i vei!

Hei.

Jeg kan være en test kannin for deg også, vist du vil prøve å lage en eller flere banner til meg. Blir veldig glad for de jeg får. Kan det ikke selv så jeg blir glad vist andre vil prøve:)

Bilder ligger på http://home.online.no/~atlebek

Hilsen budiat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke hvilken tekst du ville ha, men regnet med det var navnene på hundene...

bannerathos.jpg

Lagde bare ett, siden der er veldig mye jobb med banner med flere hunder (:

Vet ikke hvor pent det ble, menmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei.

Jeg kan være en test kannin for deg også, vist du vil prøve å lage en eller flere banner til meg. Blir veldig glad for de jeg får. Kan det ikke selv så jeg blir glad vist andre vil prøve:)

Bilder ligger på http://home.online.no/~atlebek

Hilsen budiat

Her har du ett jeg har prøvd meg på, brukte valpebilder av hundene.

BannertilAina.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...