tuppetroll Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Kan man værsåsnill å fjerne den nå? ------------------- Er det en spesiell grunn til at den er der enda eller? Hvorfor markedsføre noe som er over for flere dager siden? *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod. Josie&Miriam*
Wanderlust Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Man kan jo ikke bare fjerne en sponsor regner jeg med. Og de betaler vel for at den er der. Men hadde hvert fint om den kunne blit byttet ut snart da, er ikke noe vits å ha reklame om noe som har hvert.
tm100021 Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Greit at canis må ha noe styggt blinkende der oppe, men det kan vel være noe for noe som ikke har vært vel?
Wanderlust Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Greit at canis må ha noe styggt blinkende der oppe, men det kan vel være noe for noe som ikke har vært vel? Men det kan sikkert ikke sonen bare gjøre noe med. Da må de få noe nytt å plassere der først. Man kan jo ikke bare fjerne noe man får betalt for (regner med at det er tilfellet)
tuppetroll Skrevet 27. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2007 Jeg kan ikke tenke meg at Canis er så lite økonomiske at de betaler penger for annonseplass for et arrangement som er avholdt...
Djervekvinnen Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Ja er litt lei av den , og seminaret er ferdig nå vel?
Espen Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Dette har ikke noe med Dyresonen og gjøre så tråden stenges. Vi har informert Canis, mer kan vi ikke gjøre.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar