Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til å identifisere en sele på et bilde!

Aussieglis

Recommended Posts

det er sånn sele jeg har til Milli.. bor du i oslo?

kjøpte den i den dyrebutikken som ligger en gate ved siden av oslocity... husker ikke hva den heter, men kan finne det ut om noe er interreserte :P

Jeg har den minste størrelsen til milli.. Hun er dvergpinscher.. veier 4,5 kg..

Hvor er egentlig denne butikken?! :) Jeg vet om få dyrebutikker i det området, men unntak av PG Løwenborg, men den ligger jo et lite stykke derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke akkurat hva den selen heter, men www.huken.no har noen lignende halvnome-seler med polstring eller fleece (får velge selv). Samme utforminga har de, men er ikke heeelt like tror jeg?

Bestilte akkurat sele derfra til dp-tispa mi på 3 kg, så de har iallefall i små størrelser.

Ser at det ikke står oppgitt at de har halvnome seler på sele-siden, men du ser bilde av den over der det står om selene.

Er ikke så himla dyre heller! Betalte 250 kr for sela til blandingen min, str L.

Veldig fin til å snørekjøre og gå spor med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er egentlig denne butikken?! :) Jeg vet om få dyrebutikker i det området, men unntak av PG Løwenborg, men den ligger jo et lite stykke derfra...

Hundehuset du tenker på ? Ligger på ene siden av spektrum. De har nettopp åpnet nyoppusset butikk og har fått et veldig stort og fint utvalg av diverse stasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundehuset du tenker på ? Ligger på ene siden av spektrum. De har nettopp åpnet nyoppusset butikk og har fått et veldig stort og fint utvalg av diverse stasj.

Husker du hvilken side? Er den lett å se? Må vel nesten ta meg en bytur snart og shoppe litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er den tror jeg.. Men den liggeer vel ikke langt fra oslo city heller?? Eller i alle fall ett kjøpesenter.. Gikk ut fra kjøpesenteret, og rett opp en gate.. Spektrum på høyre side...

*jeg er dååårlig til å forklare *

Husker du hvilken side? Er den lett å se? Må vel nesten ta meg en bytur snart og shoppe litt :P

ikke veldig lett å se nei, jeg trodde vi var gått feil, ser ikke ut som det skal være noen butikker der liksom.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundehuset ligger helt borte ved Lilletorget. Hvis man følger Stenersgaten fra Oslo City forbi Spektrum så når man Hundehuset like før Lilletorget. Ikke lett å legge merke til nei, men det pleier iallefall å henge et skilt om V&H utenfor døra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går ned trappa ved galleriet og ned forbi Sas hotellet, så kommer man til en liten park. Følger man veien rundt spektrum da, så kommer man til hundebutikken. Lilletorget tror jeg forresten det heter der.

Evt om man går ut fra Oslo s på "baksida" i nederste etasjen, går over lyskrysset mot spektrum og går rett fram der, så ligger det der.

Litt dårlig på å forklare, men, print ut et kart eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...