Baby Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Lady er mammas Cavaliertispe, men hun er liksom på en måte min og.. Har vært på kurs med henne fra hun var valp da, og jeg passer henne ganske mye. Snøklomper sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Ooh, hun ser skummel ut synes jeg... :oops: Men kanskje litt søt inni der et sted :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Snillere hund finnes ikke. Hun er så fin at. Du får se henne på Matchshow da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Hehe, hun var veldig søt på bilde 2,7 og 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Snillere hund finnes ikke. Hun er så fin at. Du får se henne på Matchshow da. Hihi, det er hun helt sikkert Gleder meg til match/valpe-showet Skal du stille alle dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Kjempefin hund. Husker når naboen min hadde to slike når jeg var mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Hihi, det er hun helt sikkert Gleder meg til match/valpe-showet Skal du stille alle dine? Ja, skal stille alle 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Ja, skal stille alle 3. Kult Kanskje Oscar og LiLi skal gå mot hverandre da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Kult Kanskje Oscar og LiLi skal gå mot hverandre da! tja, man vet jo aldri... Vi får sørge for å få våre hunder til å bli BIR da. Hvilken gruppe hører Papilon under forresten? :oops: Kan liksom bare Cavalieren jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Hihi, sånn en bodde det i gata der jeg bodde da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 tja, man vet jo aldri... Vi får sørge for å få våre hunder til å bli BIR da. Hvilken gruppe hører Papilon under forresten? :oops: Kan liksom bare Cavalieren jeg... :oops: Hihi Papillon er gruppe 9! BIR må vi ha vettu hehe.. Neida, men regner med at det ikke er så mange papilloner der. Og hvis det er bare LiLi, så er jo sjansen ganske stor for at hun vinner BIR Men hvem vet, kan jo hende det kommer noen andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Håper det kommer fler egentlig da Kjipt om det bare er henne liksom, men men.. Men det er vel ikke BIG der? man går rett til BIS, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 så skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Jo, det er BIG også. Var det sist iallefall. Zico ble BIM da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Jo, det er BIG også. Var det sist iallefall. Zico ble BIM da. Ja, ok.. Men er det utstilling også? Ikke bare valpeshow og matchshow? Synes å huske at det bare var BIS jeg skjønner du. Det var i alle fall bare en papillon med sist, og hun er ferdig med valpeshow nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Nei, er bare Valpeshow og Matchshow. Ei jeg kjenner stilte Dalmentiner sist da, hun var den eneste Dalmantineren og den eneste i sin gruppe. Kjempekult da.. Jaja, hun kom jo med i BIS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Hehe Ja da så.. Da er det ikke så sikkert at vi skal gå mot hverandre nei Tenkte man gikk rett til BIS jeg skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Men man vet jo aldri. Er jo ikke sikkert det er så mange av verken Papilon eller Cavalier da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Men man vet jo aldri. Er jo ikke sikkert det er så mange av verken Papilon eller Cavalier da. Neida hehe.. LiLi har aldri fått noen plasseringer etter BIR før, så det hadde vært dritkult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Ikke Oscar heller. Dvs, han har ikke fått BIR engang.. Har du stilt Lili mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Har stilt henne 4 ganger, og hun har fått BIR på 3 av dem (Og det har alltid vært andre valper med altså). Sist var det hele 8 valper med! Og flertallet av dem var i 6-9-månedersklassen, mens LiLi var i 4-6, likevel slo hun dem Weeeeeeee *stolt av jenta si* (Ikke at utstillingsresultater er det som teller altså, men det er jo gøy når det går bra og da!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Ja ikke sant det er moro. Kjempebra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Så nydelig hun var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2005 Typisk Lady. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 26. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2005 Så pen hu var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar