Jump to content
Hundesonen.no

Cavalieren Lady!

Baby

Recommended Posts

Kult ;) Kanskje Oscar og LiLi skal gå mot hverandre da!

tja, man vet jo aldri... ;)

Vi får sørge for å få våre hunder til å bli BIR da. ;)

Hvilken gruppe hører Papilon under forresten? :oops:

Kan liksom bare Cavalieren jeg... :oops:

tja, man vet jo aldri... ;)

Vi får sørge for å få våre hunder til å bli BIR da. ;)

Hvilken gruppe hører Papilon under forresten? :oops:

Kan liksom bare Cavalieren jeg... :oops:

Hihi ;) Papillon er gruppe 9! BIR må vi ha vettu ;) hehe.. Neida, men regner med at det ikke er så mange papilloner der. Og hvis det er bare LiLi, så er jo sjansen ganske stor for at hun vinner BIR :P Men hvem vet, kan jo hende det kommer noen andre også!

Jo, det er BIG også. :) Var det sist iallefall.  :wink:  

Zico ble BIM da.  ;)

Ja, ok.. Men er det utstilling også? Ikke bare valpeshow og matchshow? Synes å huske at det bare var BIS jeg skjønner du. Det var i alle fall bare en papillon med sist, og hun er ferdig med valpeshow nå.

Nei, er bare Valpeshow og Matchshow.

Ei jeg kjenner stilte Dalmentiner sist da, hun var den eneste Dalmantineren og den eneste i sin gruppe. Kjempekult da.. :) Jaja, hun kom jo med i BIS. ;)

Men man vet jo aldri.  :)  Er jo ikke sikkert det er så mange av verken Papilon eller Cavalier da.  :wink:

Neida ;) hehe.. LiLi har aldri fått noen plasseringer etter BIR før, så det hadde vært dritkult ;)

Har stilt henne 4 ganger, og hun har fått BIR på 3 av dem ;) (Og det har alltid vært andre valper med altså). Sist var det hele 8 valper med! Og flertallet av dem var i 6-9-månedersklassen, mens LiLi var i 4-6, likevel slo hun dem ;) Weeeeeeee ;) *stolt av jenta si* (Ikke at utstillingsresultater er det som teller altså, men det er jo gøy når det går bra og da!) :)

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...