Gå til innhold
Hundesonen.no

Kløe

Turnip

Recommended Posts

Skrevet

For ca 2 uker siden så har Mike klødd endel, han klør seg mye selv, og får meg til å klø han, trodde han flasset for en ukes tid tilbake, men viste seg at det var litt støv da han hadde lekt i flishaugen.

Men det skal sies at jeg klippet han helt ned for 2 uker siden (ca) og var etter dette han begynte å klø. Men har klippet han ned 2 ganger før, og har aldri vært plaget av kløe før.

Han fòres med Hills i/d og Specific wic boksmat (har fått beskjed om å veksle litt mellom de da han blir fort matlei og han får medisiner i maten, så viktig at han spiser opp) Han får også olje i maten...

Men stusser litt på om det er noe han kan mangle i fòret sitt siden han klør så mye... Fikk vite fra veterinæren at dette var fullverdig måltid for en hund. Men jeg sluttet å gi han tørrfòr for 2 uker siden da vi fikk påvist allergi for dette (tørrfòret suger ut fultigheten i tarmene hans)

Hva kan det være? Har han mangel på noe? geberelt er han i knallform om dagen og har fin matlyst og avføring.

Skrevet

Det kan bare sjekkes hos veterinær?? (du får beklage min uvitenhet om dette temaet, men ikke vært borti det før)

han er blank og fin i pelsen hvertfall, men man kan kanskje ikke se pelsmidd??

Skrevet

Pelsmidd er det nok ikke, det medfører mer eller mindre alltid flassing. Selve midden ser man ikke, men pelsen generelt er lite lekker :cool:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...