Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK BJERKE agilitybilder


Mirai

Recommended Posts

har tatt bilder med mange hopp..... og det er en egen teknikk har jeg funnet ut.... men har du et godt digitalkamera som tar bildet med en gang du trykker går det veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da gjelder det å være flink fotograf. man må bli kjent med kameraet, så klarer man det etter hvert :) husker jeg tok bilder med et vanlig kamera tidligere, som brukte ekstremt lang tid på å TA bilde... hehe... var bare en vanesak :D men det er vanskelig å ta gode agility bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg måtte prøve meg litt frem.. Grunnen til at bildene kanskje er av litt dårlig kvalitet er fordi jeg hadde zoomet MAKS for å kommet nær nok :) hehe.. Så hadde jeg sittet nærmere ville de blitt bedre!

Kameraet mitt bruker 0,1 sek på å ta bilde tror jeg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var en korthårscollie... I såfall kommer den ALDRI til å bli champion, for den kommer ALDRI til å klare å dra i land blå sløyfe på utstilling :)

Hvis du ser på bildet under, og sammenligner øyen fasong og snute partiet med den langhårede collien, pluss at kragen til hund nr. 11 faktisk er relativ langhåret, så er det hvertfall ingen vakker korthåret collie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...