Mirai Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Siden jeg har en milliooon bilder så skal jeg legge agilitybildene under trening og lydighet..hehe.. Bare surv dersom dere syns det blir for mye bilder - personlig blir det aldri for mye for meg Mona syntes ALT var spennende og dro så fælt i båndet at at jeg fikk en vannblemme som fikk meg til å halte! Tenk det! See den pelsen :-o OES. SÅ SMÅ Her er gjengen, bare Line hadde ikke funnet oss enda på dette tidspunktet! FELIX, awww Han var også ganske liiiiiten! YEAH! Her så vi på oppvisning med norske redningshunder: Mona var plutselig ikke så tøff lenger: Felix igjen Line og Felix Den her er bare 9 dager eldre enn Mona Awww MEG!!! HERREGUUUD!! f9z å k9z lizm!! Eh... Latterlig bikkje Eller skal vi si klump..? :? JEG GIR OPP! Vi fant ikke Tini, men vi fikk se at denne tisset! Til ære for LiLi, her er en dott av hennes rase: Jeg er ikke stor! Men jeg er SABLA TØFF!! GRRRVOFF!! Kristina bare BRIFET med de nye tingene sine HELE tiden *syrlig og sarkastisk* De blei slitne gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 KREMT!! Mona ble faktisk sjekket opp, og ikke av hva som helst. En Shi Tzu om jeg ikke tar helt feil. Han var bråkjekk! Passa fint sammen. Tror han bare ikke innså hvor stor Mona er, fordi hun lå på bakken Vi måtte selvfølgelig kjøre kravstore Kristina til Oslo S :roll: Men det var hyggelig Mongo-Mona innbiller seg at dette er en bekvem stilling :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Kjempefine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Eeeeelsker bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Fine bilder =D> Skulle ønske jeg kunne dra til òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 HAHA Tøffe bilde!! Du må sende meg de du har av Felix og Mona sammen og Felix alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 hahahaha, så fete bilder Mona er jo dødsskjønn da.. Jeg elsker bilder !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Kjempekule bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Kjempe råe bilder!!! Likte spesiellt de nederste av Mona! så ut som en sovende ulv... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Kjempe gøy med masse bilder!! Men litt skuffa over at det ikke var et eneste av Anders i bar overkropp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 ..kanskje jeg skal ta med kameraet til han i dag og ha photosession i dusjen og senga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 ..kanskje jeg skal ta med kameraet til han i dag og ha photosession i dusjen og senga Haha, ja absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Fine bilder.. Den afganske mynden var tøff.. Og som sagt, Mona er herlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 morsomme bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 jaa, jeg lurer på hvem som tok meste parten av bildene gitt. :roll: OG hvem var det som hadde bikkja di 96% av tida? :roll: Skulle bare mangle at dere kjørte meg til oslo s. gi med cred for det lizzm. heldig at det ikke ble regn da Mona passa bra til sela til lunah syns jeg. ble så fin atte, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 jaa, jeg lurer på hvem som tok meste parten av bildene gitt. :roll: OG hvem var det som hadde bikkja di 96% av tida? :roll: Skulle bare mangle at dere kjørte meg til oslo s. gi med cred for det lizzm. heldig at det ikke ble regn da Mona passa bra til sela til lunah syns jeg. ble så fin atte, Hæhæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 Masse fine bilder! Så ut som dere hadde det kjempemorro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 den ene greyhounden der må da ha vært lowlow? ikke d at dere vet hvem det er.. ..prikk lik iallefall..,den hvite med lysbrune tegninger.. kjempemorro med bilder da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 jaa, jeg lurer på hvem som tok meste parten av bildene gitt. :roll: OG hvem var det som hadde bikkja di 96% av tida? :roll: Skulle bare mangle at dere kjørte meg til oslo s. gi med cred for det lizzm. heldig at det ikke ble regn da Mona passa bra til sela til lunah syns jeg. ble så fin atte, SSSSHHH!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. August 2005 Rapporter Share Skrevet 14. August 2005 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar