Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Puddel Klubb + NPHK

borderen

Recommended Posts

Yippie ble BIR valp på sitt første valpeshow i dag! Kanskje ikke så mange konkurenter, men hun var veldig flink da... :closedeyes:

Kirtikk:

Snart 5 mnd. Glad tispe! Beveger seg meget fritt og jordvinnende, men litt trang bak. Godt hode, sepesielt godt utviklet forbryst for alder. Stram rygg. Ok kryss. Velvist.

IMG_1963.jpg

Det blåste ganske så mye må jeg si!

IMG_1937.jpg

Amira vant i LP elite! Hun var veldig flink! Vi måtte gjøre 2 av øvelsene helt på nytt, fordi ringsekritæren ikke ante hva LP gikk ut på, og gjorde veldig mange rare feil. F.eks å legge neseprøvene med 1 meters mellomrom og å holde avstandskommandoskiltene i 10-20 sekunder på hvert moment :rolleyes: Amira ble litt forvirret stakars, men hun gjorde en god jobb på banen, på tross av at jeg ble litt usikker av alt surret :closedeyes:

IMG_2018.jpg

IMG_2088.jpg

Masse fine premier btw. Fikk et fint hvitvinsglass, BIR sløyfe og en HP med Yippie. Amira vant 1 massasjetime, shapoo, gummibørste, superhandkle, rosett, en kokebok og 5 kg med hundekjeks! (men hva skal man med hundekjeks da?! De går ikke an å trene med fordi de er så tørre og gigastoe, ikke er det fullkost-fôr heller... haha... Kommer nok til å være i åresvis og ende med at de blir kastet-... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Veldig kjekt med premier man kan bruke! Massasje er jo kjempe nyttig! Men liker også mye bedre å få glass, børste o.l., enn å få pokaler og slikt tull :whistle:

Men de hundekjeks-greiene må jeg le litt av...! 5 KG!

Vi vant også hundekjeks en gang, riktignok bare 3 kg, men jeg begynte å gi pelsen det i steden for tyggebein, griseører etc. En periode hadde vi "lørdagsgodt" rett som det var *ler* . Vet at på det pensjonatet som jeg bruker gir de alltid hundene en slik kjeks på kvelden når de slukker i kennelen, så er det ro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJempe fine resultat :P

Har også fått 5kg hunkjeks en gang, Tok lang tid selv med 4 hunder.... endte med at ene Schäferen spiste 2 kg når vi ikke hadde ryddet den bort en gang. Schäferen het da Tønna i 3 dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...