Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU leir bilder:

WheatenMali

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Vi får starte vår egen lille leir da...

Ja! Nederste grense er 16! Så kan vi snakke om/ha sex uten at vi trenger å bekymre oss for fedre som braker inn på rommet :D HÆHÆ!! :)

Skrevet
Tåpelig at man kan være medlem - men ikke delta på leiren som er for MEDLEMMENE  :?

håpet til anne har visst vært at de "gamle" skal kunne være ledere (styret) for klubben etterhver :wink: haha

Skrevet

Ja! Nederste grense er 16! Så kan vi snakke om/ha sex uten at vi trenger å bekymre oss for fedre som braker inn på rommet :P HÆHÆ!! :D

:D:)

Skrevet
Jaja.. sånn er det å bli gammel!  :P  Men somsagt tidligere så kan vi godt ha leir her hos meg! Ingen aldersgrense eller må være medlem i noe :)  :D

Gjerne det :D

Skrevet

hæhæ, tenkte på det samme :D

hehe, han har profil her :) §naipes§ er nicket :D blåser i om han ser... har ingenting å skjule jeg :P

Skrevet

Hæhæhæ! :)

Men altså sånn seriøst, man får være medlem av NKKU til man er 25, men aldergrensen på leiren er 18, merkelig!

Det burde vært avholdt to leiruker pr sommer. En uke der de mellom 13 og 17/18 er, og en uke for de mellom 17/18 og 25! Det hadde vært kjempekult! :D

Skrevet
Hæhæhæ! :)  

Men altså sånn seriøst, man får være medlem av NKKU til man er 25, men aldergrensen på leiren er 18, merkelig!

Det burde vært avholdt to leiruker pr sommer. En uke der de mellom 13 og 17/18 er, og en uke for de mellom 17/18 og 25! Det hadde vært kjempekult!  :D

JAAAA :D:P Fix det du Ina!

Skrevet

jeg skal prøve det beste jeg kan, og hvis ikke jeg får det til skal jeg prøve å få til noe i grenland hundeklubb. en slags leir. er med i rådet der, så det er mulig jeg kan få i gang noe... Skal prøve å ordne landslags trener, og et bra team med gode instruktører. Men da håper jeg noen har lyst til å komme :) skal gjøre mitt beste.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...