Monka_Morris Skrevet 13. September 2007 Rapporter Skrevet 13. September 2007 Lurer på om det finnes noen hundetreff i Hedmark/Akershusområdet...eller noen som har lyst til å sosialisere hundene sine litt og få snakket litt sammen med andre hundeeiere på samme gang.. Jeg ønsker vel å få vekslet litt mere erfaringer på området lydighet og klikkertrening så er det noen resere her på området så ta gjerne kontakt..
mowgli Skrevet 13. September 2007 Rapporter Skrevet 13. September 2007 Hva med å ta kontakt med hundeklubber i ditt nærområde? Da finner du sikkert en klubb som passer deg og gir deg jo en flott mulighet til å bli kjent med flere likesinnede.
Monka_Morris Skrevet 25. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2007 Jada,kunne og har gjort det, har ringt retriverklubben og de skal ikke ha noe sånt nå... Derfrr tenkte jeg prøve her...
irma Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Hei Jeg kunne godt tenke meg et treff med en annen hundeinteresseret. Og hundene våre ville sikkert like det også. Jeg har drevet en del med klikkertrening, men ikke så veldig mye med lydighet. Så noen reser er jeg ikke på området, men jeg gjør altid mit beste for å hjelpe. Så hvis du har lyst på en hundeprat er det bare å ta kontakt
Flekken Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Jeg bor også i sør odal! Bare å si ifra vi er med på treff! MEd iallefall en av hundene.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar