Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmeside!


Line_

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

*nei vel så ikke svar da*

Om du ikke liker den/ikke vil bruke den av en eller annen årsak er det bare å si det :P:P

Jeg skal ikke laste deg for det, meeen du spurte etter bannere, og siden jeg vet hvor frustrerende det kan være at det ikke er noen som vil legge ut noe for å hjelpe en (untatt noen få Snille sjeler) så tenkte jeg at jeg kunne da være en av disse snille sjelene...

Men som sagt, tvinger deg jo ikke til å Ha den :P

Tenkte bare å lage noe så noen andre kanskje fikk lyst til å lage noe de også (kanskje de fikk lyst til å lage noe bedre? :? ) :P

NB: De som ikke syns de kan begi seg ut på tegneprogrammer (eller ikke har tid) er selvfølgelig unnskyldt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nei vel så ikke svar da*

Om du ikke liker den/ikke vil bruke den av en eller annen årsak er det bare å si det :P:P

Jeg skal ikke laste deg for det, meeen du spurte etter bannere, og siden jeg vet hvor frustrerende det kan være at det ikke er noen som vil legge ut noe for å hjelpe en (untatt noen få Snille sjeler) så tenkte jeg at jeg kunne da være en av disse snille sjelene...

Men som sagt, tvinger deg jo ikke til å Ha den :P

Tenkte bare å lage noe så noen andre kanskje fikk lyst til å lage noe de også (kanskje de fikk lyst til å lage noe bedre? :? ) :P

NB: De som ikke syns de kan begi seg ut på tegneprogrammer (eller ikke har tid) er selvfølgelig unnskyldt :P

Sorry :oops: Så ikke at du ahdde skrivd før nå jeg :oops: Skal legge det ut det er bare det med tiden da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry :oops: Så ikke at du ahdde skrivd før nå jeg :oops: Skal legge det ut det er bare det med tiden da :P

Husk at jeg ikkee tvinger deg til å bruke den :wink: , ville bare du skulle se den, hehe. å få en eller annen kommentar til det :P Meen tenkte at kanskej flere så innlegget sånn at de også ville lage banner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...