Gå til innhold
Hundesonen.no

Labradoren Tinka

Ingvild

Recommended Posts

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk. :)

Fine Tinka :P

Vi må gå tur en gang i November, når bikkjene mine er friske og fri for smittefare. Tror de begge savner Tinka :D

Hvor gikk dere tur i dag forresten?

Ja, vi savner gutta dine vi også. ;) I dag gikk vi på St.Hanshaugen, ti minutter fra meg. Her er et bilde jeg tok derfra, sier deg kanskje litt om ca hvor det blir? Ladestien litt til høyre for midt i bildet...

IMGP2298.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
DSC06186-1.jpg

*flir*

Jeg SA jo at det ikke ble noen bra bilder av Tinka og meg, gjorde jeg ikke? :)

Dorry for dårlig kvalitet. (fornøyd nå, Ingvild? :icon_redface: )

DSC06227.jpg

Drittfornøyd. <_<

(til mitt forsvar var det glattere enn det ser ut som på bildet, så det så)

Men ja, takk for at du endelig fikk lasta opp bildene :)

ehh, jaha

DSC06212.jpg

Hva i alle dager er det egentlig hun holder på med her? Løper på ett ben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Takk for kommentarer. :wub:

Her er noen nye bilder av teite dyret:

IMGP3311.jpg

IMGP3314.jpg

IMGP3337.jpg

IMGP3354.jpg

IMGP3389.jpg

IMGP3429.jpg

IMGP3472.jpg

IMGP3482.jpg

IMGP3095.jpg

Vi har lagt lydigheten på hylla og har ikke kommet helt i gang med sporsesongen enda heller, gitt. Innkalling og kontakt har blitt fraværende, så vi må trene på det framover. Dessuten satser vi på å komme i litt bedre form ved hjelp av sykling i år. Det har vi godt av begge to, tror jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 4 months later...

Tinka har nå akkurat passert fem år (hun ble det på lørdag), men er fremdeles like teit, barnslig og snill. Her er noen bilder fra i dag :)

IMGP5879.jpg

IMGP5881.jpg

IMGP5882.jpg

IMGP5888.jpg

IMGP5891.jpg

IMGP5894.jpg

IMGP5901.jpg

IMGP5912.jpg

IMGP5917.jpg

IMGP5919.jpg

IMGP5922.jpg

Vi (dvs jeg) har helt mistet treningsmotivasjonen, så jeg prøver å finne et kurs jeg kan komme meg på for å gidde og trene litt igjen. Når jeg innimellom får treningslysten over meg trener vi for tiden mest lydighet, apportering og triks/kroppsbeherskelsesøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...