Ingvild Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Noen nye bilder, tatt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Fine Tinka Vi må gå tur en gang i November, når bikkjene mine er friske og fri for smittefare. Tror de begge savner Tinka Hvor gikk dere tur i dag forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Bilde nr 4 var nydelig! Søt og flott labbis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Tusen takk. Fine Tinka Vi må gå tur en gang i November, når bikkjene mine er friske og fri for smittefare. Tror de begge savner Tinka Hvor gikk dere tur i dag forresten? Ja, vi savner gutta dine vi også. I dag gikk vi på St.Hanshaugen, ti minutter fra meg. Her er et bilde jeg tok derfra, sier deg kanskje litt om ca hvor det blir? Ladestien litt til høyre for midt i bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Så det var St.hanshaugen du gikk på? (haha, den som vi kalte likhaugen for en stund siden? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Så det var St.hanshaugen du gikk på? (haha, den som vi kalte likhaugen for en stund siden? ) Ja, vi møtte heldigvis ikke noen andre enn en halvkåt vorsteh da. Og meg bekjent er det vel strengt tatt bare funnet ett lik der... I alle fall i nyere tid, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Dorry for dårlig kvalitet. (fornøyd nå, Ingvild? ) ehh, jaha Fine Tinka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 *flir* Jeg SA jo at det ikke ble noen bra bilder av Tinka og meg, gjorde jeg ikke? Dorry for dårlig kvalitet. (fornøyd nå, Ingvild? ) Drittfornøyd. <_< (til mitt forsvar var det glattere enn det ser ut som på bildet, så det så) Men ja, takk for at du endelig fikk lasta opp bildene ehh, jaha Hva i alle dager er det egentlig hun holder på med her? Løper på ett ben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 fiiine labbisen!! og flotte andre hunder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Av og til syns jeg at jeg fortjener litt cred for å ikke fôre ihjel hunden min. Hun kan ha et litt overtalende og "stakkars-meg-jeg-sulter-ihjel"-blikk nemlig, hehe.... Og så et par andre bilder også med det samme jeg er i gang: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Hadde Tinka vært min hadde hun vært overfôret! Søte, søte dyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Så flott hun var! Jeg er jaggu litt i tvil om jeg vil ha svart eller brun labbis, men jeg lener mot den brune jeg.... :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonitapia Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 Må si at jeg syns Tinka er en sjarmerende hund. Og for en teft hun har ovenfor hannhunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 Så flott hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 Kjempe flott hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 For en pen labbis du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Takk for kommentarer. Her er noen nye bilder av teite dyret: Vi har lagt lydigheten på hylla og har ikke kommet helt i gang med sporsesongen enda heller, gitt. Innkalling og kontakt har blitt fraværende, så vi må trene på det framover. Dessuten satser vi på å komme i litt bedre form ved hjelp av sykling i år. Det har vi godt av begge to, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2008 Søte voffen ^^, Ingvild og Tinka Stor sjarmfaktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2008 Naww, søte teite dyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2008 Så søøt. Kjenner en Labrador som heter Inka Tinka var jo bare nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2008 Dere ser veldig trivelige ut begge to! Nå vet jeg hvem jeg skal se etter når du er på snikturer i Osloskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2008 Kjempesøt;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2008 Nydelig . For noen dådyrøyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Tinka har nå akkurat passert fem år (hun ble det på lørdag), men er fremdeles like teit, barnslig og snill. Her er noen bilder fra i dag Vi (dvs jeg) har helt mistet treningsmotivasjonen, så jeg prøver å finne et kurs jeg kan komme meg på for å gidde og trene litt igjen. Når jeg innimellom får treningslysten over meg trener vi for tiden mest lydighet, apportering og triks/kroppsbeherskelsesøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Hengepels i halsen <3 hihihi. Håper dere kommer dere på kurs da! Lenge leve barnsligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar