Jump to content
Hundesonen.no

Norsk Buhund og Norsk Japansk Spisshund kl.

Scarlet

Recommended Posts

Her er annonsen:

NORSK BUHUNDKLUBB, AVD. ROGALAND

OG

NORSK JAPANSK SPISSHUNDKLUBB, AKT.GR.VEST

Invitere til innendørs dobbelutstilling m/valpeshow (samme som voksne)

27. og 28. oktober 2007 i Nærbøhallen på Nærbø.

NORSK BUHUNDKLUBB, AVD. ROGALAND, LØRDAG 27.10.07:

Gruppe 1: Collie langhåret og korthåret, belgiske fårehunder, schipperke, shetland sheepdog, welsh corgi cardigan, welsh corgi pembroke. Dommer: Leif-Herman Wilberg

Gruppe 5: akita, alaskan malamute, american akita, basenji, chow chow, finsk lapphund, grønlandshund, islandsk fårehund, japansk spisshund, keeshond, lapsk vallhund, norsk buhund, norsk lundehund, samojedhund, shiba, svensk lapphund. Dommer: Helge Lie.

NORSK JAPANSK SPISSHUNDKLUBB, AKT.GR.VEST, SØNDAG 28.10.07:

Gruppe 1: Collie langhåret og korthåret, belgiske fårehunder, schipperke, shetland sheepdog, welsh corgi cardigan, welsh corgi pembroke. Dommer: Helge Lie.

Gruppe 5: akita, alaskan malamute, american akita, basenji, chow chow, finsk lapphund, grønlandshund, islandsk fårehund, japansk spisshund, keeshond, lapsk vallhund, norsk buhund, norsk lundehund, samojedhund, shiba, svensk lapphund. Dommer: Leif-Herman Wilberg.

PRIS: voksne hunder: kr. 280,- / veteraner og valper: kr. 150,-

F.O.M. 3. hund med samme eier: halv pris (gjelder ikke veteraner og valper)

FRIST FOR PÅMELDING OG BETALING: 01.10.2007

Påmelding Norsk Buhundklubb, avd. Rogaland, lørdag:

Sigrid Horpestad, Nesevn. 309, 4352 Kleppe – e-mail: sighorpe@frisurf.no

Betaling lørdag til: Steinar Espevik, Torkel Lendesv. 2, 4340 Bryne, tlf:90205984

Kontonr.: 3325.36.00603

Kontaktpersoner: Sigrid 51421557 – Svein: 51434645 / 47317973

Påmelding Norsk Japansk Spisshundklubb, Vest, søndag:

Siw-Ellen Ødegård, Vistemyrå 6, 4070 Randaberg – e-mail: s-e-oede@online.no

Betaling søndag til: NJSK, Bjørkevn. 12, 4330 Ålgård

Kontonr.: 3230.12.52306

Kontaktpersoner: Siw-Ellen 51413375 / 91830895 – Britt: 51610890 / 93283413

Kult, der kan jeg jo stille den nydelige, og svært rasetypiske bruksbelgeren min på valpeshow. :P

Kanskje vi melder på bare for gøy. Hvordan melder man på til valpeshow? Skal man fylle ut det vanlige skjemaet eller? Er helt grønn ja.. :P

Standard påmeldingsskjema ja, bare kryss av i valpeshowrubrikken :P Fylles ut og sendes på mail :P

Kult, der kan jeg jo stille den nydelige, og svært rasetypiske bruksbelgeren min på valpeshow. ;)

Kanskje vi melder på bare for gøy. Hvordan melder man på til valpeshow? Skal man fylle ut det vanlige skjemaet eller? Er helt grønn ja.. ;)

Hvis du melder på, så kan jeg kanskje til og med melde på Extra ;)

Er det lett å komme seg til Nærbøhallen fra Stavanger?

njei... det går tog... men om jeg ikke husker helt feil så ligger hallen et stykke fra stasjonen...

Jeg kommer også, stiller nok bare Zima tenker jeg...

njei... det går tog... men om jeg ikke husker helt feil så ligger hallen et stykke fra stasjonen...

Jeg kommer også, stiller nok bare Zima tenker jeg...

Hmmmmmm kanskje du også vil stille en Scarlet-Red hund? ;)

Hunder fra oss som stilles her: Uma, Turbo, Tiny, Raven og muligens Coca

Standard påmeldingsskjema ja, bare kryss av i valpeshowrubrikken ;) Fylles ut og sendes på mail ;)

Takk for svar! ;)

Jaaa, jippi! Det er på tide jeg får treffe Extra igjen. Og da slipper jeg være alene med bruksavlet belger på utstilling. :P

Jeg kan hente deg i Stavanger hvis du kommer når jeg ikke er på jobb. ;)

• 3 weeks later...

Iiiik, nå har jeg meldt på begge dagene! Så skummelt det er med utstilling, føler meg jo kåmpliitli låsst på disse arrangementene! :icon_redface:

Lurt å være nervøs tre uker før liksom. Noen som har noen gode tips å komme med? :)

Forresten, fristen er i dag!

Iiiik, nå har jeg meldt på begge dagene! Så skummelt det er med utstilling, føler meg jo kåmpliitli låsst på disse arrangementene! :icon_redface:

Lurt å være nervøs tre uker før liksom. Noen som har noen gode tips å komme med? :)

Forresten, fristen er i dag!

Da er Extra meldt på begge dagene, og vi gleder oss til helgen i Stavanger med Carina og Cane :D

Da er betaling også gjort, og vi kan bare glede oss :) Togbilletter er også kjøpt, og vi gleder oss masse til å se Silje m/fam, og andre kjente igjen ;)

Så bra Caroline.

Jeg har også nå meldt på og betalt for Uma, Tiny og Sheeba(veteran)

• 3 weeks later...

Vi kommer ikke men broren til valpen vår er påmeldt, vet ikke om hun stiller han begge dager men det tror jeg hun gjør.

Tror eieren fikk litt blod på tann når hun stilte på Bønes og ble 3BHK med ck og cert på første utstillingen de prøvde seg på.

Jeg får se om jeg kommer. Extra fant på å få løpetid på torsdag :glare: Det er jo usikkert når hun er høyløpsk siden hun er så ung.

Løpetiden treffer alltid på rett tid :rolleyes:

Du kan stille hunden selv om den har løpetid :frantics: bare ta litt hensyn å ikke ha henne rett rundt ringene :whistle: (husk også på at en del tisper kan bli litt "blokkerte" under løpetiden.... ikke alltid lett å få dem til å gjøre som man vil..)

Jeg kommer også begge dager, sammen med Caroline :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...