Martine Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Kjøpte meg to jentemarsvin på fredag, et rosett med lang pels, og ett glatthåret med noe som likner på en hanekam (ser ut som en liten verv oppå ryggen, så pelsen står rett opp:P) Rosetten har vi funnet navn til; Punkey/Punky. Den glatthårete er hvit og brun, med "bless" og midt på ryggen er den brun, med forskjellige brunfarger. Den er ganske skvetten, men dog ganske nysgjerrig. Noen om har forslag? Gjerne et navn som passer til Punky!
Evy93 Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 søk litt på nettet så finner du mange navnesider med navn til gnagere. syntes Rampen og Rocky er fint jeg da
AllStar Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Ei jeg kjenner har en rotte, og den har hu kalt for Herpes Syntes det er litt tøft jeg da men...
Martine Skrevet 10. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2007 Hehe, det hadde vært kult
HildeM Skrevet 13. September 2007 Rapporter Skrevet 13. September 2007 Funky var stilig Det passa jo til hanekammen da
Muppetshow Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Kanskje en ide og ha noe som er litt annerledes enn Punky hvis du vil at de skal kjenne igjen navnene sine? :-)
belle Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Brewster Etter tv-serien om jenta som het Punky Brewster. Eller siden det er jente så må det vel bli Brewstie da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar