Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow 21.okt

Barooo

Recommended Posts

Skrevet

ville bare minne dere på det.. :P

Sjekk ut NKK sidene og under regioner og NKK Rogaland..

Påmeldingsfrist 16. september..

det skal også være ringtrening kvelden før på plassen... :P

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg fikk PM for to dagen siden. Vi er nr 164 ^^

Sikkert litt dumt spørsmål, men hvor og hvordan fester dere den lappen som det står hvilket nr du er? :angel:

Har aldri utstilt før, så jeg er helt blank :P hehe

Edit: Noen som skal på ringtrening dagen før også? :P

Skrevet
Jeg fikk PM for to dagen siden. Vi er nr 164 ^^

Sikkert litt dumt spørsmål, men hvor og hvordan fester dere den lappen som det står hvilket nr du er? :angel:

Har aldri utstilt før, så jeg er helt blank :( hehe

Edit: Noen som skal på ringtrening dagen før også? :(

Jeg har vært i Sverige, kom tilbake i går, og så ikke spørsmålene dine før i dag..

Ikke fått PM, vet ikke hvorfor :( , men har jo prata med arrangør, og er nr 79.. :P

Nummerlappen kan festes med sikkerhetsnål, på den siden av deg som er inn mot dommeren når du går i ringen, dvs venstre... Det er bare å spørre, når du kommer på showet..

Tror ikke det blir noe ringtrening dagen før på meg/ oss, det skal være ringtrening her på fredagen, og så er klubbstevne i lydighet på lørdagen, det hadde jeg tenkt å få med meg! :P

Skrevet
Jeg og min Arwen skal også på Orre =) Første utstillig så er ganske spent!

blir det ingen ringtrening dagen før altså? ..

Jo, det er ringtrening, det var bare Marita som spurte om det var andre som skulle, og jeg skal nok ikke pga det jeg sa..

Ser det er dårlig formulert, skal fikse det................. :rolleyes:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
    • WOW!! Grattis😍🥳 Superbra jobba!!
    • Gratulerer så mye. 👏🤩
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...