Gå til innhold
Hundesonen.no

Finne billig trimmebord


Jeampi

Recommended Posts

Jeg har tenkt på å selge mitt nåværende trimmebord da det er litt for lavt for meg. Når jeg bruker det så må jeg stå ganske bøyd i ryggen (jeg har jo pittesmå hunder) og da er jeg helt ødelagt etterpå. Bordet er ellers kjempestort og praktisk, dog noe tungt. Men har funnet ut at jeg vil selge det og kjøpe meg et mindre bord med justerbar høyde. Noe a'la dette eller dette.

Men hvor finner jeg et slikt bord til maks 1000 kr? Jeg har tenkt å selge det gamle mitt for 1000 kr (det er billig mht på hvor pent brukt det er og hvor dyrt det er å kjøpe nytt) Mitt er nesten helt likt som dette og det koster ca 2000 kr nytt...Skal kanskje selge det til ei venninne som har noget større hunder enn meg.

Men som sagt, hvor kan jeg finne et mindre bord til en billig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sa Wulfi at sånne bord var ustødige...

Hiver meg på denne tråden jeg også (fikk bare ett svar på tilsvarende tråd <_< ). Jeg vil ha et med regulerbar høyde og plass til en liggende beardis. Noen som vet hvor man kan skaffe et billig og bra bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bordet du skal selge med hjul og drag, jeg vurderer å selge mitt da det blir alt for stort å drasse rundt med.

jeg har den største str. på bordet, men er usikker på hvor mye jeg skal ta for det. er brukt to ganger ellers bare stått opp i bua. Har hadd det i ca ett år, hvor mye kan jeg ta for det, betalte 2000 for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg googlet web'en på kryss og tvers etter trimmebord. Det som ser mest lovende ut er dette:

56_1189069199804_hoved.jpg

Det har høyderegulering (opp til 90 cm) og koster 1600 i den størrelsen jeg må ha, som er minst 90/60 cm bordplate. Det er da ikke så verst pris?

Er det noen som har erfaring med dette bordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hmm

Akkurat når har jeg ikke bord, men hjemme fungerer fryseren utmerket til stell av hunder(akkurat passe høyt).

På utstillinger så bruker vi burdet eller låner kjentfolks bord, funker det også :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...