Gå til innhold
Hundesonen.no

Om menn - er det ikke rart?

Marianne

Recommended Posts

GRUNNEN TIL AT MENN ER LYKKELIGE VESENER!

Hva kan du egentlig vente deg av så enkle individer?

Han har det samme etternavnet hele livet.

Garasjen er bare hans.

Brylluppsplanleggingen går av seg selv.

Sjokolade er et greit mellommåltid.

Han kan aldri bli gravid.

Han kan bruke en hvit T-shirt i badeland.

Eller han kan gå UTEN T-shirt i badeland.

Bilmekanikerne forteller ham sannheten.

Verden er hans urinal.

Han trenger aldri kjøre til neste bensinstasjons toalett fordi det

første var motbydelig.

Samme arbeid, bedre betaling...

Rynker er distingvert.

Brudekjole kr. 20.000 - leie av smoking kr. 900,-

Folk stirrer aldri på hans bryst når han snakker med dem.

Alderstillegget er praktisk talt bare forventet.

Nye sko skader ham ikke, han får ikke gnagsår og føttene sovner ikke.

Ett humør - alltid.

Telefonsamtalene hans er over på 30 sekunder - nøyaktig.

En ukes ferie krever kun en koffert.

Han kan selv åpne alle korker og lokk.

Han får tilleggspoeng for den minste snev av omtenksomhet.

Om noen glemmer og invitere ham, kan vedkommende fremdeles bli

regnet som en venn.

Han kan kjøpe undertøy for kr. 20 - og det for en 3-pakning.

Han har nesten aldri string-problemer offentlig.

Han kan over hodet ikke se rynker på klær.

Alt i ansiktet hans - beholder sin opprinnelige farge.

Frisyren hans er moderne i flere år, kanskje tom. i flere 10-år.

Han trenger kun å barbere seg i ansiktet og nakken.

Han kan leke med sine leker hele livet.

En lommebok, et par sko - en farge for alle sesonger

Han kan gå i shorts uansett hvordan bena ser ut.

Hans manikyr kan utføres med lommekniv.

Han har valgfrihet - om han vil el. ikke anlegge bart.

Han kan gjøre unna julegavene til 25 familiemedlemmer på julaften

på under 30 minutter.

Og hybelkaniner er virkelig kjæledyr.

ER DET RART MENN ER LYKKELIGE INDIVIDER????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg tror jeg har blitt lurt! Min kjæreste er ikke sånn i det hele tatt. På vestlandsferie fylte vi nesten hele bilen (en golf) med hans bagasje. 7 par sko for en uke borte! Det er noe som ikke stemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Som nyskilt og selverklært mannehater så var det ihverfall 36 gode grunner til å mislike menn sterkt over lengre tid!

Jeg kan godt føye til ett par andre gode ting ved å være mann også, men jeg tror jeg skal la være, det blir både OT, personlig og ikke minst lange setninger om ansvars fraskrivelse.. ARGH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja han har teppe fra dem. Han koser seg fint i buret sitt på dagtid.  hittil må vi ut med ham rundt kl 02 og igjen kl 05.30 når han våkner på morningen. Han blir tatt ut for å tisse og legger seg raskt tilbake i buret. Men går 3-5 minutter så kommer han tuslende over på madrassen. Vi får prøve å legge oss utenfor å se hvordan det går. Bare håpe. Vi ikke vekker han for mye da når vi flytter madrassen vi skal sove på.
    • Har han en teppebit fra oppdretter, og et teppe/pledd å krype inn i? Ja, det blir nok tygget i stykker, men er greit om han har et lunt sted å lage seg et "rede". Husk at han antageligvis er vant til å sove i en varm haug av valper. Utviklingen går fort i denne alderen, og jeg ville gitt ham noen netter til med selskap i valpebingen.  Går dere ut med ham om natten? En mulighet er å ta ham med ut når han våkner, la ham tisse, og så gå inn igjen og legge ham i valpebingen og dere utenfor.
    • Går nok bra. Følg med på formen, men jeg ville ikke bekymret meg så lenge allmentilstanden er ok.
    • Hei!  Hadde kokt torsk til hundebassen min ca klokken 12 i dag, rett før jeg skulle reise på jobb… da var han ikke sulten og spiste det ikke. Leverte han til pass, dro på jobb og hadde helt glemt at der var fisk i skåla når jeg slapp han inn døra hjemme… han sprang selvfølgelig rett til skåla og innhalerte fisken, som da har stått ute i snart ni timer😫😫 Han viser ingen tegn på forgiftning foreløpig, men det er jo bare ca en time siden han spiste den også..  Er dette veldig farlig? Kan jeg avvente, eller må jeg ringe vetrinærvakta så han får brekningsmiddel??    Liten yorkie, 2 år 
    • Hei. Vi har en valp på 9 1/2 uker som er veldig selvstendig på dagtid. Finner roen alene i senga si eller buret. På nattestid er det verre. Vi har sovet på madrass i valpegården, han har et bur som står åpent og lå fint i buret sitt de første fire nettene uten problemer. Men de siste nettene vil han ikke sove i buret og kommer å legger seg på madrassen sammen med oss. Vi har prøvd å legge oss på utsiden av valpebingen, men da bare hyler han og valpehjertet klarer ikke å høre på hylingen mer enn 15min. Han roer seg ikke hvis vi putter hånda inn eller noe. Vi har prøvd å gå inn når han er rolig og han sovner. Men med engang vi går ut våkner han og hylekoret er igang igjen. Tips og triks for å få han til å sove alene uten og ligge oppå oss?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...