Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU leiren!

Cavalier&Collie

Recommended Posts

Skrevet

hehe, nå bør snart Joachim presentere seg og joine forumet altså, ryktene går om alt mulig nå :)

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Slem? Fortell! Hehe... Litt sladder :)

han slo i buret, nekta bikkja å forlate det hvis noen andre ville hisle på han, skreik til han, kjefta på han,j a osv.osv.osv... Men han er flink med hunder! Det skal han ha!

Skrevet

han slo i buret, nekta bikkja å forlate det hvis noen andre ville hisle på han, skreik til han, kjefta på han,j a osv.osv.osv... Men han er flink med hunder! Det skal han ha!

Øh... Så koshli #-o

Skrevet
han tøffet seg bare... Vardell stoler kun på Joachim :) ingen andre...

Kul måte å tøffe seg på må jeg si... Nå må du dra den typen din litt i øra altså Astrid ;)

Skrevet
Ja, jeg syns ikke man skal være hard med hunden bare for å tøffe seg  :)

Nei, det er skikkelig kjipt ;) Skjønner ikke hvordan man kan komme på å tenke at det er tøft engang :?

Skrevet

enig.... han fikk kjeft av meg, og etter det gjorde han det ikke mer :) gleder meg til helgen, for da skal han til meg ;) ;):D *glede seg i hjel*

Skrevet

hihi... du skulle se hvor kjærlig han var med Vardell når han var alene med meg ;)

han var ganske kjærlig mot han når vi gutta var alene òg, da ;)

Hadde han oppi senga og koste med "gutten sin" :)

Skrevet

ja! samme med meg og :) Vi hadde Vardell i midten også koste vi med ham ;) han syns Joachim er kjempe snilll ;)

Skrevet

"Slem med hunden" og "flink med hunder" ? Hmm...

Skrevet

han er så snill med hundene atte :) han trener med dem hver dag, og han er kjempe flink med dem :)

Skrevet

Det er vel ikke hans alle sammen da :)

Foreldrene hans er jo Steinar og Inger Balken, og de driver jo oppdrett av papillon og phalene. Inger er raserepresentant for papillon.

Skrevet
Okei :) Har de kennel da eller? Hjemmeside? Ble nysgjerrig nå :)

Tror det er Kennel Infanta. Men de har ikke hjemmeside, så vidt jeg vet. Astrid vet sikkert mer.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...