Vilma Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Heisann! Kom hit til dette forumet for å høre andres erfraringer med dalmatiner, da jeg tenker på å anskaffe meg denne rasen. (http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=27521) Ellers så ser det ut som det er mye spennende lesning her, så jeg får rote litt rundt og bli kjent med stedet. Hilsen Vilma
Aina&Kaizer Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Velkommen, håper du blir her selv om du finner ut det du vil om dalmatineren.
Vilma Skrevet 29. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2007 Takk for velkommster! Aina&Kaizer, jeg blir nok er etter jeg har fått meg hund også, da blir sikkert dette forumet enda nyttigere;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar