Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegninger/figurer av hund?

SusanneL

Recommended Posts

Hei alle!

Håper noen her inne kan hjelpe meg litt.

Jeg skal avholde et Handlingkurs (fremvisning av bearded collies på utstilling), og sitter i den forbindelse og prøver å snekre sammen et lite kompendium... Morsom jobb, forøvrig! Men jeg fant jo kjapt mine rent "tekniske begrensninger", da jeg ikke har en scanner hjemme. :blink:

Jeg trenger altså en tegning av en hund som har påført de vanligste anatomiske uttrykkene (skuldre, hals, overarm, bryskasse, lend, etc).

I tillegg skulle jeg hatt en sånn tegning over hvordan man går fram/tilbake + i trekant...

Altså, JEG vet jo hvordan slikt gjøres i praksis - men det hadde vært smart (tror jeg) å ha med en slik i selve kompendiet også.

Så - hvis noen vet om hvor man kan "stjele" noe slikt fra nettet, eller evt. har det på sin egen maskin, så hadde jeg vært kjempeglad for å få litt hjelp til dette.

Evt. vedlegg kan godt sendes på mail direkte hjem til meg på mail: [email protected].

Jeg tar selvsagt også imot gode tips om hvordan et slikt kurs kan legges opp, da det er første gang jeg skal faktisk ha et skikkelig KURS i dette. Jeg har hatt mange sånne 10+15 min. lynkurs, men denne gangen skal jeg sette sammen et over 6 treningskvelder (så man har god tid til å forklare alt mulig, og behøver ikke å stresse igjennom alt).

Håper på masse tilbakemeldinger!

:lol: Susanne

(Ps - hvis en mod. synes dette innlegget passer bedre noe annet sted - så flytt det gjerne!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - kjempefint, og tusen takk dere!

Særlig 2nes tegning var jo akkurat slik jeg ønsket den.. (HA HA HA)

Supert - nå kommer jeg meg noen steg videre i mitt lille prosjekt her - Jippi!

Og Heidi - det er da ikke 8 timer hit, da - det går utmerket å kjøre på 7,5... Så hit ned, et par timers kurs og så hjem igjen bør jo ikke ta stort mer enn sånn ca 17 timer.

Vi vår ta kort-versjonen når vi møtes neste gang!

Igjen - tusen takk!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...