Gå til innhold
Hundesonen.no

Shetland Sheepdogen Mala


Silje

Recommended Posts

Mala må jo og få engen side :)

Mala heter egentlig Scarlet-Red Precious Lady, hun fikk dette navnet fordi hun var en liten prematur valp, og veide bare 83 gram når hun ble født...

Men heldigvis greide hun seg :P

Mala som valp

malahve.jpg

Unghund, og i gang med utstillingstrening :P

Malaphfjellet.png

Voksen Jente

Mala.png

Malahel20270505.jpg

Ut på tur aldri sur!

DSCF3423.jpg

Kosestund:)

MalaogEnyapteppet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Nommen!! Saa nydeli hu var!!! Hun er lys i fargen, ser mest moorke paa gaten egentlig... Men nudelig var hun!

Ja hun er en ren gull-sobel. Fargen sobel strekker seg helt fra den helt lyse varianten (sheeba på www.scarlet-red.com) til skygget sobel, som er helt dyå mahogny farget :)

Takk for alle komplimentene til hundene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hun er!

Hvor stor er en sheltie i forhold til en voksen egentlig?

eeh.. tror ikke helt jeg forsto spm. ditt... hvor stor en sheltie blir når denblir voksen?

Tisper sin match høyde er 35.5 cm og hannhunder 37 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så utrolig nusselig som valp da. kan de bare ikke være sånn? hihi. Men er jo søt som eldre også da! Fine bilder! :)

Ja, de er utrolig søte som valper, typen min mener at det ser ut som om da har hvithai øyne.. sånne helt kulerunde og kullsorte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei helt uenig! :P  Det finns ingenting skummelt med noe på de hundene! Bare bambi øynene der!  :)

(han prøver kanskje å få hundene til å høres litt mer macho ut... så han ikke føler seg sååå homo når han går tur med to sheltier i dobbelkobbel :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)  Så moro! Ser det for meg. Stakkars gutt. Men det er bra han gjør det da! Selv om det er å tøye litt grenser :wink:

Jada, hangår tur, og det er han som trener lydighet med dem :P somhan selv sier:

"Jeg trenger ingen hund som penis forlenger"

men han er ganske raskmed å fortelle at hundene er gjeter hunder, og ikke selskapshunder når han treffer menn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vakker!  :-o blir sjokkert over at det går ann å være så  vakker som hundene dine, Silje!  :D

Oi :) tusen takk for alle komplimentene, blir jo helt rørt jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeh.. tror ikke helt jeg forsto spm. ditt... hvor stor en sheltie blir når denblir voksen?

Tisper sin match høyde er 35.5 cm og hannhunder 37 :)

Nei, liksom, hvor stor de er i forhold til en voksen, et voksent menneske, hvor stor en sheepdog er da... Hvor den når hen... (eks. til midt på leggen)

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En shetland sheepdog (med kallenavn sheltie) rekker deg ca midt på leggen... hvertfall på mine legger, men så er jeg relativt høy og da :)

Finn frem målebånd, og mål på deg selv :D

Mine hunder er:

Mala 37,5 cm

Enya 37 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...