Cathrine og Killja Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 hvor store hundegård/er har dere til hunden/e ? jeg har en som er 10X25 meter, en på 7x5 og tre på 3x4 meter . er bare nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frida_stine Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Vi har ikke hundegår til Frida, men vi har inngjeret en del av hagen så hun får gå litt der når det passer. Har ikke hundehus til henne eller andre steder der med tak, så det blir nok bare på varme sommerdager at hun får gå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Jeg har en på 4 x 3,8, en på 2,4 x 3,60 og en hjemmelaget på ca 2,8 x 4 meter Ellers har hundene gården å løpe rundt på da 10 x 25 meter var ikke akurat en liten hundegård....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 1. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 nei, den er ganske okay i str Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Min hundegård er 7x4 m og huser tre bikkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Jeg vet ikke helt. Men tror min er 5 x 5 x 5 x 5 m. Men jeg synes den burde vert større x) Hadde prøvd å lage den så stor som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Vi har planer om å lage til vår her hjemme snart. Hvor stor garde bør en middels aktiv rottweiler ha tror dere? Jeg har ikke peiling på sånt, så jeg tenkte jeg kunne spørre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 2. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 selvom hunder gjerne ikke beveger seg fryktelig mye i en hundegård, synes jeg alikevel den bør være ganske romslig. så stor som mulig. plassen blir godt brukt nå vi har besøk av andre hunder, og de får opp fart og leker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. September 2007 Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 Mine hunder bruker stort sett 2 kvadratmeter av hundegården (de ligger og slapper av), så jeg mener de ikke trenger å være store i det hele tatt! Hvis man vil at hunden skal løpe rundt og få ut energi i hundegården bør den stå sammen med en god lekekamerat og hundegården burde være betydelig stor (og gjerne med litt terreng/trær/busker o.l.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar