Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


Papillon

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Fy f, så mange springere har jeg aldri sett påmeldt før, det er jo 57 stykker! :P Vanligvis er det maks rundt 30, hjelpes...

Spørs om jeg rekker å stille uansett riktignok. Møtetiden for eksteriør er 10.00, men vi skal starte LP1 også, og der er det 23 startende med oppmøte klokken 09.00... Har bestemt meg for at vi skal prøve oss på LP, Orrisen har ikke så mye i utstillingsringen å gjøre uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f, så mange springere har jeg aldri sett påmeldt før, det er jo 57 stykker! :P Vanligvis er det maks rundt 30, hjelpes...

Spørs om jeg rekker å stille uansett riktignok. Møtetiden for eksteriør er 10.00, men vi skal starte LP1 også, og der er det 23 startende med oppmøte klokken 09.00... Har bestemt meg for at vi skal prøve oss på LP, Orrisen har ikke så mye i utstillingsringen å gjøre uansett :P

Bare å si du skal begge deler det å tilpasse :)

82 flatter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si du skal begge deler det å tilpasse :P

82 flatter...

Går det an? Må jeg da si i fra på utstillingsdagen eller i forkant? Hadde egentlig vært greit om vi kunne vært blant de første på LP, for deretter å løpe til eksteriørbedømmingen. Både fordi jeg vet at det ikke er noen vits å starte LP med Orry om han må vente noen timer, og fordi jeg gjerne vil få med meg begge deler når jeg først har betalt. Blir antakeligvis siste utstillingen hans også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an? Må jeg da si i fra på utstillingsdagen eller i forkant? Hadde egentlig vært greit om vi kunne vært blant de første på LP, for deretter å løpe til eksteriørbedømmingen. Både fordi jeg vet at det ikke er noen vits å starte LP med Orry om han må vente noen timer, og fordi jeg gjerne vil få med meg begge deler når jeg først har betalt. Blir antakeligvis siste utstillingen hans også...

Har i hvertfall sett folk som møter opp litt før oppmøte å sier "Skal stille eksteriør i dag så vil gjerne bli fort ferdig" f.eks. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort dette, gikk greit det, men frister ikke til gjentagelse. For mye stress etter min smak :P

Ja, jeg ser for meg at det blir et fryktelig stress... Meldte meg på i et håp om at det ikke skulle falle på samme dag, men flaks er ikke min sterke side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi... Bare 17 elghunder, dette er ganske få til å være Nkk :icon_redface:

Nja, ganske normalt til å være NKKs utstilling på høsten. Det er jaktsesong, og mange forsvinner fra ringen da.

Et år i Fredrikstad (oktober-utstilling) klarte ikke deltagende hunder i gruppe 7 å dekke to sider i katalogen, en gang! Så de som har jaktrase bør nesten stille mest på høsten, for å slippe en del konkurranse.

*drømme om å ha jaktrase som ikke jaktes med

**klype seg selv hardt, da man prinsipielt er imot å ha jaktrase uten å jakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ganske normalt til å være NKKs utstilling på høsten. Det er jaktsesong, og mange forsvinner fra ringen da.

Et år i Fredrikstad (oktober-utstilling) klarte inkke deltagende hunder i gruppe 7 å dekke to sider i katalogen, en gang! Så de som har jaktrase bør nesten stille mest på høsten, for å slippe en del kokurranse.

*drømme om å ha jaktrase som ikke jaktes med

**klype seg selv hardt, da man prinsipielt er imot å ha jaktrase uten å jakte

Ja om høsten ja :icon_redface: Men sånn Generelt pleier det være mange flere på Nkk utstillingene( og enda flere på ordinære elghund utstillinger) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...