Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva legger Anne Indergaard vekt på?

Symra&Pippin

Recommended Posts

Skrevet

Etter å ha skummet noen kritikker fra en utstilling hun dømste sheltie i fjor ser det ut som om hun legger vekt på kjønnspreg, gode proporsjoner/god konstruksjon og parallelle/gode bevegelser...

Skrevet

Takk!

Alle dommere hittil har sagt at Symra er feminin, er godt proposjonert, korrekt vinklet og har gode bevegelser. Altså tar vi BIS valp på Steinkjer! :whistle:

Guest Christine
Skrevet
Takk!

Alle dommere hittil har sagt at Symra er feminin, er godt proposjonert, korrekt vinklet og har gode bevegelser. Altså tar vi BIS valp på Steinkjer! :whistle:

Øhh, du mener vel BIS 2? Vegas som blir BIS selvfølgelig! :icon_fun:

Neida, Symra er så fin så, gleder meg til å se hvor Anne plasserer henne! :devil:

Om vi ikke snakkes før så lykke til!

Skrevet

Men skal du stille for Anne? På PMen på steinkjerhundeklubb.no står det at du skal stille for Georg Schulz Hopstad, om jeg ikke tolker det helt feil, da (en stykk bearded collie i utheva tekst - valpene står vel i utheva tekst?).

Skrevet

Trodde Anne Indergaard skulle dømme alle valpene jeg. Men så har jeg bare skumlest den PM'en også da. (Kanskje på tide å ta den fram og lese skikkelig...).

Guest Christine
Skrevet
Trodde Anne Indergaard skulle dømme alle valpene jeg. Men så har jeg bare skumlest den PM'en også da. (Kanskje på tide å ta den fram og lese skikkelig...).

Tror nok det blir til at Anne dømmer gruppefinalene når det gjelder alle valpene istedenfor. Kjipt! :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...