Aniiita Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Heia! Jeg var medlem her en gang, kanskje ikke så aktiv, men så blei det masse kluss nå som jeg skulle logge meg innpå igjen så da lagde man seg ny profil Jeg heter Anita, og går på høgskolen i telemark for tida og studerer idèhistorie. Jeg er 19 år gammel, og hjemme i Hokksund har vi en tibetansk spaniel, Thopsy og hamster`n Idunn Jeg er dårlig å skrive sånne ting, men er det noe så er det bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Åh! Tibbe! Bilder? :P Velkommen forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evy93 Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Velkommen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aniiita Skrevet 29. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Takk! ^^ Bilder må man prøve å få lagt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna.S Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 31. August 2007 Rapporter Share Skrevet 31. August 2007 Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. September 2007 Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 2. September 2007 Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 Hei igjen snuppa! Koselig å se deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar